فرماندار لنده: توسعه و عمران روستاها از اولویت‌های مهم دولت چهاردهم است
فرماندار لنده: توسعه و عمران روستاها از اولویت‌های مهم دولت چهاردهم است
به گزارش فریاد جنوب"،ساختمان دهیاری مالشیخ با حضورفرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، جانشین نیروی انتظامی ،بخشدار مرکزی و برخی مدیران شهرستانی کلنگ زنی شد.

“به گزارش فریاد جنوب”،ساختمان دهیاری مالشیخ با حضورفرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، جانشین نیروی انتظامی ،بخشدار مرکزی و برخی مدیران شهرستانی کلنگ زنی شد.

سید محمد تقوی در این آئین  بر توجه ویژه دولت چهاردهم به توسعه روستاها و ارتقای خدمات‌رسانی به روستاییان تأکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در دهستان عال‌طیب اظهار داشت: اخذ مجوز ماده ۲۳ مرکز جامع سلامت ، حل مشکل زمین آن و اختصاص اعتبار ۱۳۰ میلیاردی در این دهستان از جمله پروژه‌های مهمی است که در راستای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار لنده همچنین از تصویب پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی دهستان عال‌طیب خبر داد و افزود: این طرح به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسریع در ارائه خدمات امدادی به ساکنان منطقه اجرا خواهد شد.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد : در تلاشیم پایگاه آتش نشانی بخش موگرمون و همچنین راه اندازی پایگاه امداد جاده ای در این بخش را در سال جاری عملیاتی کنیم و در این راستا گامهایی برداشته شد.

وی با بیان اینکه مجوز آسفالت بیش از سه روستا در بخش مرکزی اخذ شده است و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد، تصریح کرد: در بخش موگرمون و مناطق اقماری نیز پروژه‌های متعددی در حوزه عمرانی و خدماتی در حال اجراست که شامل بیش از ۱۰ پروژه دهیاری در مناطق اقماری و ۸ پروژه در بخش موگرمون می‌شود.

فرماندار لنده در ادامه به توجه ویژه دولت چهاردهم به شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و افزود: در یک سال اخیر بیش از ۱۶ همت اعتبار به حوزه شهرداری ها و ۶ همت به دهیاری ها اختصاص یافت که شهرداری لنده با حدود ۱۵۰ میلیارد تومان و ۱۶ دهیاری شهرستان با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان آن ها نیز اعتبارات خوبی دریافت کردند.

در پایان این مراسم، عملیات اجرایی ساختمان دهیاری مالشیخ با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در ۱۵۰ متر مربع با حضور فرماندار شهرستان ، بخشدار و سایر مدیران کلنگ زنی شد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب