فرماندار مارگون: جمعیت هلال احمر ، سپاه پاسدارن و ستاد اجرایی فرمان امام در سیل اخیر شهرستان مارگون خوش درخشیدن
فرماندار مارگون: جمعیت هلال احمر ، سپاه پاسدارن و ستاد اجرایی فرمان امام در سیل اخیر شهرستان مارگون خوش درخشیدن

بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان مارگون از عشایر سیل زده و توزیع اقلام امدادی  حمایتی در بین خانواده های آسیب دیده از بارندگی های اخیر. به گزارش فریاد جنوب ؛مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون افزود :با بارش هایی که در دو روز گذشته داشتیم و با شدت بالایی همراه بود عشایر شهرستان مارگون متحمل خسارات […]

بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان مارگون از عشایر سیل زده و توزیع اقلام امدادی  حمایتی در بین خانواده های آسیب دیده از بارندگی های اخیر.

به گزارش فریاد جنوب ؛مختار اندرخور فرماندار شهرستان مارگون افزود :با بارش هایی که در دو روز گذشته داشتیم و با شدت بالایی همراه بود عشایر شهرستان مارگون متحمل خسارات زیادی شدند

وی افزود؛ در اسرع وقت بعد از با بازگشایی راه های ارتباطی به مناطق سیل زده اعزام و بسته های امدادی  حمایتی و اقلام خوراکی به تعداد(۶۰۰)بسته مورد نیاز عشایر که شامل(پتو.پلاستیک.موکت و مواد خوراکی)که از سوی های جمعیت  هلال احمر. ستاد فرمان اجرای امام(ره)بود در بین آسیب دیدگان توزیع کردیم.

اندرخور در پایان از زحمات دلسوزانه همه دستگاهای خدمات رسان من جمله  مجموعه جمعیت هلال احمر استان کهگیلیویه و بویراحمد  اعضای ستاد بحران و ستاد اجرایی فرمان امام سپاه پاسداران و بسیج .راه شهرسازی .راهداری .نیروی انتظامی .امور عشایر .تقدیر تشکر به عمل اورد و افزون حضوربه موقع این عزیزان باعث دلگرمی مردم عشایر درمنطقه شد.