فرماندار کهگیلویه با ارسال پیامی هفته بسیج را تبریک گفت
فرماندار کهگیلویه با ارسال پیامی هفته بسیج را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه جعفر نیک بخت با ارسال پیامی هفته ی بسیج را تبریک گفت متن پیام بدین شرح است:   بسمه تعالی  امروز بسیج مایه ابهت نظام است، مایه افتخار نظام است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درود خدا بر تمامی کسانی که با […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه جعفر نیک بخت با ارسال پیامی هفته ی بسیج را تبریک گفت
متن پیام بدین شرح است:
 
بسمه تعالی
 امروز بسیج مایه ابهت نظام است، مایه افتخار نظام است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
درود خدا بر تمامی کسانی که با همت وتلاش وافر خود قدم در راه خدمت خالصانه و جاودانه به کشور عزیز اسلامی مان گذاشته وبا ایثار واز خودگذشتگی مسیر تحقق اهداف وآرمان های انقلاب اسلامی را روز به روز روشن تر می نمایند.
بدون تردید می توان گفت : بسیج به عنوان تواناترین وفعال ترین نیرو و بازوی  فکری وفعال جامعه در زمره مجاهدان فی سبیل الله قرار داشته و یک منظومه فکری که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد می باشد.
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالحش ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.
بی گمان اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا و زنده و مصون بخش کشور در مقابل حوادث و ناملایمات است و به جامعه نشاط و حیات می بخشد. هفته بسیج، هفته بزرگداشت رشادت ها و جان‏فشانی‏ هایى است که براى سربلندى این سرزمین صورت گرفته است وما دیروز در سنگر دفاع از وطن وامروز هم در سنگر ایستادگی ومقاومت به وضوح دیده ایم.
اینجانب هفته بسیج را که یادگار حامی مستضعفان جهان حضرت امام خمینی (ره) آن پیر فرزانه ودوراندیش است به تمامى بسیجیان سلحشور و عزیز،خاصه بیسجیان شهرستان کهگیلویه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان سلامتى، بهـروزى و توفیقات این خادمان بی ریا را درسایه منویات مقام معظم رهبرى حضرت آیت ا… العظمی خامنه اى ( مدّ ظلّه العالى) در خدمت به نظام مقدس جمهورى اسلامى ایران مسئلت مى نمایم .
 
جعفر نیک بخت
سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه