فرماندار کهگیلویه: کهگیلویه قربانی جناح‌بندی‌های سیاسی و قومیتی است
فرماندار کهگیلویه: کهگیلویه قربانی جناح‌بندی‌های سیاسی و قومیتی است

فرماندار کهگیلویه: کهگیلویه قربانی جناح‌بندی‌های سیاسی و قومیتی است فرماندار کهگیلویه گفت: ناکارآمدی،بی‌مسؤولیتی و دامن زدن به مسایل سیاسی،جناحی و قومیتی باعث شده کهگیلویه به توسعه لازم دست پیدا نکند. به گزارش فریادجنوب،جعفر نیکبخت صبح امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شده بود سیاست استاندار در مبارزه با قومگرایی و جناح‌بندی نامتعارف را […]

فرماندار کهگیلویه:
کهگیلویه قربانی جناح‌بندی‌های سیاسی و قومیتی است
فرماندار کهگیلویه گفت: ناکارآمدی،بی‌مسؤولیتی و دامن زدن به مسایل سیاسی،جناحی و قومیتی باعث شده کهگیلویه به توسعه لازم دست پیدا نکند.

به گزارش فریادجنوب،جعفر نیکبخت صبح امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور استاندار برگزار شده بود سیاست استاندار در مبارزه با قومگرایی و جناح‌بندی نامتعارف را متذکر شد و اظهار داشت: با انتصاب استاندار به عنوان نماینده عالی دولت راه خوبی در درمان دردهای استان در پیش داریم.

فرماندار کهگیلویه  گفت: استفاده از ظرفیت‌ها سرلوحه کار استاندار قرار گرفت و تداوم این برنامه‌ها و سیاست باعث می‌شود استان و شهرستان از این وضعیت خارج شود.

نیکبخت با بیان اینکه عوامل بسیاری دست به دست هم داده که این استان بویژه شهرستان کهگیلویه نتواند به توسعه لازم دست یابد، ناکارآمدی،بی‌مسؤولیتی و دامن زدن به مسایل جناحی و قومیتی را از جمله عوامل توسعه‌زدایی عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه با تشریح سیمای شهرستان تصریح کرد: خدمات نظام اسلامی از ابتدا تاکنون بر کسی پوشیده نیست و در جهت عمران و محرومیت‌زدایی خدماتی انجام گرفته است.

نیکبخت اظهار داشت: شهرستان کهگیلویه با چهار بخش 131 هزار نفر جمعیت دارد که 72 هزار نفر شهری و مابقی روستایی است.

وی،به مشکلات و نیازمندی‌های کهگیلویه اشاره کرد و گفت: جاده‌های ارتباطی شهرستان وضعیت مطلوبی ندارد، راه‌های روستایی زیرسازی نیست و در فصل بارندگی ارتباط روستاها با محورهای اصلی قطع می‌شود.

نیکبخت، ادامه داد: فضاهای ورزشی موجود جوابگوی نیاز نیست و بخشی هم به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده است،فضای اداری فرسوده و با قدمت بالا است، زیر ساخت‌های لازم برای اشتغال وجود ندارد،پروژه‌های کشاورزی نیازمند توجه جدی است،آسفالت معابر و ورودی‌های شهر نیاز به پیگیری و رسیدگی دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: کمبود وسایط نقلیه اداری،خودروی حمل زباله،خودروی آتش‌نشانی، بهسازی چشمه‌های روستایی و عشایری،جایگاه اطفای حریق محیط زیست و تکمیل اماکن مذهبی مانند مصلاها از دیگر نیازمندی‌های کهگیلویه است