فرمانده انتظامی کهگیلویه : کاهش ۴۶ درصدی تصادفات برون شهری | کشف و ضبط بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۵ ماهه اول امسال در کهگیلویه | افزایش ۱۲۷ درصدی کشف مشروبات الکلی از ابتدای امسال تاکنون در کهگیلویه + تصاویر
فرمانده انتظامی کهگیلویه : کاهش ۴۶ درصدی تصادفات برون شهری | کشف و ضبط بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی ۵ ماهه اول امسال در کهگیلویه | افزایش ۱۲۷ درصدی کشف مشروبات الکلی از ابتدای امسال تاکنون در کهگیلویه + تصاویر
فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون در زمینه تصادفات برون شهری کاهش ۴۶ درصدی، کشف و ضبط بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر و افزایش ۱۲۷ درصدی کشف مشروبات الکلی را در سطح شهرستان داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مدیران وظیفه دارند در روز ۱۷ مرداد از خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه تجلیل کنند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به پاسداشت تلاش خبرنگاران، گفت: اعتقاد داریم که بخشی از اقتدار نظام مقدس اسلامی مرهون تلاش خبرنگاران است و این خبرنگار است که به جامعه امید و امنیت می‌بخشد.

وی با اشاره به آمار تصادفات درون‌شهری و برون شهری طی ۵ ماهه اول امسال در شهرستان کهگیلویه، عنوان کرد: شهرستان کهگیلویه در زمینه آمار تصادفات برون شهری امسال نسبت به سال گذشته کاهش ۴۶ درصدی و در زمینه تصادفات درون شهری نیز نسبت به سال گذشته کاهش صد در صدی داشتیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: در زمینه توقیف خودرو و موتورسیکلت طی ۵ ماهه اول امسال تعداد ۳۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند که در این خصوص نسبت به سال گذشته افزایش ۲۴۴ درصدی داشتیم.

وی ادامه داد: فرماندهی انتظامی شهرستان امسال بر روی برخورد با خرده فروشان مواد مخدر متمرکز شده و در همین زمینه طی ۵ ماهه اول امسال تعداد ۲۸۱ نفر معتاد جمع‌آوری شده و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و در همین بازه زمانی تاکنون بیش از ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

موسوی با اشاره به زنگ خطر مصرف مشروبات الکلی در سطح شهرستان کهگیلویه گفت: در بحث مشروبات الکلی به ویژه مسمومیت‌ها طی ۵ ماهه اول امسال افزایش ۱۲۷ درصدی کشف مشروبات الکلی در سطح شهرستان داشتیم.

وی عنوان کرد: طی ۵ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۵ درصدی کشف سلاح داشتیم، در زمینه نزاع دسته‌جمعی در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته نیز کاهش ۵۰ درصدی داشتیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به دستگیری متهمین فراری در سطح شهرستان، عنوان کرد: طی ۵ ماه اول امسال تاکنون تعداد ۷۶۱ نفر متهم فراری دستگیر شده که این عملکرد تأثیرگذاری بسیار خوبی در سطح شهرستان داشته است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه آمار خودکشی از ابتدای امسال تاکنون کاهش ۳۳ درصدی داشتیم، عنوان کرد: در زمینه تیراندازی به منازل مردم از ابتدای امسال تاکنون کاهش ۵۰ درصدی داشتیم و خوشبختانه تعداد ۸ مورد از آنها نیز شناسایی شده است.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون به میزان ۳ میلیارد تومان کشف کالای قاچاق داشتیم و در این باره تعداد ۴۷ دستگاه خودرو توقیف و تعداد ۱۱۵ نفر نیز دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲۰ میلیارد ریال از کلاهبرداری‌های سایبری به مردم شهرستان برگردانده شد، ضمن اینکه تعداد ۳۵ نفر از متهمان فضای مجازی دستگیر شده و تعداد ۲۰۵ فقره در حوزه پلیس فتا تشکیل پرونده داشته که نسبت به سال گذشته در این زمینه کاهش ۹ درصدی کاهش جرم داشتیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه با اشاره به عملکرد سامانه مردمی ۱۹۷ عنوان کرد: سامانه ۱۹۷ یک سامانه ارتباط مردمی است که از ابتدای امسال تاکنون ۵۹۷ تماس به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۳۰۱ درصد افزایش تماس داشتیم. البته در زمینه انتقادات تعداد ۶۰ مورد انتقاد و ۱۲۷ درصد نیز افزایش تشکر داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: طی ۵ ماه اول امسال به میزان ۱۱ هزار و ۲۰۸ بار مردم با واحد فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند که نسبت به سال گذشته کاهش تماس داشتیم.

برپایه این خبر در پایان این آیین فرمانده انتظامی کهگیلویه و جمعی از مسئولان ستادی با اهدای لوح یادبود از خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی شهرستان تجلیل کردند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب