فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت منصوب شد/+تصاویر
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت منصوب شد/+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سه شنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزارشد و محسن غلامشاهی جانشین رضا زاده شد حجت الاسلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت در این ائین گفت: هدف  ما و سپاه جز […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سه شنبه دهم دی ماه ۱۳۹۹ با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزارشد و محسن غلامشاهی جانشین رضا زاده شد
حجت الاسلام والمسلمین عبودی امام جمعه شهرستان باشت در این ائین گفت:
هدف  ما و سپاه جز خدمت به مردم چیزی نیست، ان شاءالله از ظرفیت اقای رضا زاده  در برنامه های مختلف استفاده کنیم.
وی گفت: با همه وجود در کنار فرمانده جدید خواهم بود، و با وی تعامل کامل داریم، و مثل دو برادر در جهت پیشرفت این شهرستان انجام وظیفه خواهیم کرد.
محسن غلامشاهی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت؛ا ز کسانی که به این بنده حقیر اعتماد کردند و این مسئولیت بزرگ را به من  دادند تشکر می کنم  و ان شاء الله بتوانیم که با نظارت همه خصوصا مردم باشت و خانواده شهدا انجام وظیفه کنیم.
وی گفت؛در برهه ای از زمان هستیم و تغییر نسلی در کشور نیز صورت گرفته است بعضی ها می گفتند که دهه شصتی ها نسل بحران هستند اما سپاه و آنها نشان داده اند که  بحرانها را کنار گذاشته و امیدواریم که شهرستان باشت را در تمام  زمینه ها به شهرستان نمونه به استان و کشور معرفی خواهیم کرد.
در ادامه این مراسم فرمانده سپاه فتح با تسلیت ایام فاطمیه گفت : ما باید در مکتب  شهیدسلیمانی باشیم چرا که حاج قاسم یک انسان کامل در تمام ابعاد بودند.

خرم دل تصریح کرد: یکی از خصوصیات شهید سلیمانی،  دشمن شناسی بود،شاید در موضوعات سیاسی به اجماع نمی رسیم، ولی در بعد دشمن شناسی به فرموده این شهید والا مقام باید به وحدت برسیم و اگر باور داریم اسرائیل و آمریکا دشمن ما است و در طرف مقابل ما وجود دارد،باید آن را بشناسیم و راهبردها را بر علیه دشمن به کار  ببریم.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز داشت:نکته دیگر سردار سلیمانی جهانی فکر کردن بود و همانطور که می دانید، یک لشکر را از کشورهای مختلف منطقه و مردمی تشکیل داد، و در واقع یک لشکر بین المللی تشکیل داد، فکر نکنید جنگ در سوریه و عراق چندرزمنده مسلمان با چندنفر داعشی بود، نه اینطور نیست کل کشورهای استکبار پشت این ماجرا بودند.
او در ادامه تاکید کرد: از دیگر ویژگیهای این شهید والا مقام عدم وابستگی به دنیا بود و باید همه ما به این موارد توجه کنیم و دیدیم در قضیه سیل خوزستان  علی رغم اینکه وظیفه سپاه قدس نبود ولی احساس تکلیف کرد و ورود کرد.
این فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات سرهنگ سید علی رضا زاده در طول دوران خدمتش تشکر کرد و گفت: در سپاه  سعی کردیم که جوانگرایی را سر لوحه کار خود قرار دهیم و در خصوص معرفی سروان  پاسدار غلامشاهی نیز انتظار داریم شورای اداری و شورای تامین وی را یاری کنند چرا که سپاه در عرصه های مختلف پیش برنده  و با قدرت حرکت می کند و یاری گر مسئولان در شهرستان است.
وی اولویت فرمانده جدید ناحیه مقاومت این شهرستان را خدمت به مردم ارزیابی کرد و ابراز داشت :خدمت به مردم بالاترین عبادت است و در هر جا و مکانی که مردم نیاز به کمک داشته باشند ورود پیدا می کنیم.
.