به گزارش فریاد جنوب، دومین روز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی سپری شد که عدل هاشمی پور کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در دو شهر لیکک و سوق نطق داشت. هاشمی پور در جمع مردم لیکک در وصف ایل بهمئی گفت:ایل بهمئی به یکرویی و یک رنگی زبانزد است سابقه غیرت، […]

به گزارش فریاد جنوب، دومین روز تبلیغات رسمی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی سپری شد که عدل هاشمی پور کاندیدای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در دو شهر لیکک و سوق نطق داشت.

هاشمی پور در جمع مردم لیکک در وصف ایل بهمئی گفت:ایل بهمئی به یکرویی و یک رنگی زبانزد است سابقه غیرت، عزت و مردانگی ایل بهمئی به سال۱۳۱۶ برمی گردد که تعدادی از مردان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی مردم چهار سالی یک بار با نشاط و شادابی سرنوشت خود را تعیین می کنند، دموکراسی را از برکات نظام دانست و افزود:به برکت نظام اسلامی در عرصه های مختلف کارهای بزرگی انجام شد.استانهای توسعه نیافته توسعه یافتند هر کس از فرصت و ظرفیت استفاده کرد و از تفرقه دوری کرد زودتر به توسعه رسید استانهایی که به زیر ساخت های سیاسی فرهنگی علمی و اقتصادی توجه داشتند توسعه یافتند.


نامزد انتخابات حوزه کهگیلویه افزود: اصلاح طلبان و اصولگرایان نخبگان سیاسی کهگیلویه بدانند تا زمانی که خرد جمعی و کار تیمی انجام ندهیم نباید  انتظار توسعه نداشته باشیم.

وی ادامه داد: اصلاح طلب جریان ریشه ای محکمی است با وجود شایعات و جوسازی ها این جریان تصمیم‌گرفتند که همان طور که ما در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرود اوردیم در برابر تصمیم شورای نگهبان هم تسلیم شدند درود بر شرفتان.

هاشمی پور با بیان اینکه اولین خواسته ای که از خدا داشتم این بود یک روز فرهنگ ثلاث و بویراحمد را بشکنم گفت:  دیواز بتنی آرمتوربندی را شکستم با بولدوزر این بتن را شکستم.

وی اضافه کرد: سیاست را خوب می فهمم اما این سیاست بازی هایی که مانع توسعه می شود را قبول ندارم.

هاشمی پور تأکید کرد: اصلاح طلبان عزیز و اصولگرایان عزیز در کنار یکدیگر بنشینند و به مسایل منطقه بر اساس اولویت فکر کنیم.دوم خرداد و اصلاح طلبی از اردکان یزد شروع شد ریشه اصلاحات در استان یزد بود از اقای خاتمی شروع شد ولی بدانید این جریانات برای منافع مردم برای ایجاد زیرساختها همدل اند.

وی در ادامه گفت: صد افسوس اگر در طول چهار سال نه تنها کسی بابت پتروشیمی، فسفات، جاده ها، بیمارستان و سالنهای ورزشی و جاده های روستایی و سایر خدمات به من دست مریزاد گفته باشد.

هاشمی پور با بیان اینکه من امدم برای این کارها و منتی هم ندارم گفت: برای لینکه جوانان را از هر دیوار بتنی بالا ببرم تا اینها را در گوشه ای از کشور تا زمانی که پروژه هایم به نتیحه برسند از هر دروازه ای وارد شدم تا جوانی را مشغول کار کنم

وی خطاب به رقیب انتخاباتی افزود: عزیزی که بنده ۲۰ سال در کنارش بودم استقامت کردم در مقاطع مختلف همراهی کردم رفیق روزهای سخت بودم یک دور تحملم نکرد با وجود اختلاف 15 هزار نه تنها رای تبریک هم‌ نگفت روز اول که تمام شد انتخابات را با خانه گردی شروع کرد شکایت هم کرد که ۱۵ هزار رای تقلبی است.

هاشمی پور گفت: برادرم! تو به من می گویی تقلب کردی؟؟ تو پدر تقلبی!بهبهان یادت رفته؟ در چرام سخنرانی می کنی؟ متهم می کنی می گویی جهیزیه آقای هاشمی برای رای بود قرار ما نبود کسی بد اخلاقی کند.

وی با اشاره به عملکرد خود گفت: اگر موحد هر دوره یک کارخانه راه اندازی می کرد من محبور نبودم برای جهیزیه جوانان حوزه انتخابیه رایزنی کنم.

هاشمی پور با بیان اینکه جز کار کردن برای مردم هدفی از حضور در صحنه ندارم، افزود: پیغام دادم برنامه خود را ارائه دهد چه کار تکمیل نشده ای در ۱۶ سال داری که دوباره آمدی مزاحم می شوی.

وی ادامه داد: می دانی انتخابات در کهگیلویه حداقل دو دوره ای است اجازه میدادی این دوره بدون مزاحمت برای انجام کارها و خدمت به مردم بروم.

هاشمی پور از کارشکنی‌های رقیب خود در اجرای پروژه ها گفت و افزود: پیمانکاری در شرکت گاز استان برنده شد از بستگان خودش(موحد) بود چون اسم عدل هاشمی روی پروژه بود فرسایشی کرد سنگ اندازی کرد تا این پروژه اجرا نشود. اگر کار پروژه زودتر شروع نشود به وزارت نفت گزارش خواهم داد.

وی تصریح کرد: مردم چه گناهی کردند که کارشان را به تاخیر بیندازی؟ من و تو سنی از ما گذشته ۵ دوره بودی بگذار ۶ دوره هم من باشم!موانع ایجاد نکن .چهار سال خانه به خانه گشتی گفتی هاشمی رد صلاحیت است!

هاشمی پور در تشریح برنامه های خود گفت:برنامه من تکمیل طرح های تیمه تمامی است که شروع کردم .
چهار سال قبل مردم به وعده های من رای داند الان به تکمیل طرح های شروع شده کمک کنند.

وی گفت:به عزت کهگیلویه کمک کنید همان عزتی که می گویند باید برگردد! اگر عزت در غارت مارون و کوثر و محرومیت از گاز و کارگری زنان و…است می خواهم این هرگز نباشد.