فروش خارج ازچارت تعریف شده در نمایشگاهی تحت عنوان صنایع دستی و هنرهای سنتی / آیا باز هم دست مافیایی پشت صنعت نمایشگاهی استان است ؟/ سازمان صمت و اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان به عنوان دستگاه ناظر شفاف سازی کنند
فروش خارج ازچارت تعریف شده در نمایشگاهی تحت عنوان صنایع دستی و هنرهای سنتی / آیا باز هم دست مافیایی پشت صنعت نمایشگاهی استان است ؟/ سازمان صمت و اداره کل میراث فرهنگی وگردشگری استان به عنوان دستگاه ناظر شفاف سازی کنند
لازم به توضيح است برگزاری هر گونه عنوان نمایشگاهی پس از اخذ مجوز از کارگروه مربوطه و تصویب در تقویم نمایشگاهی میبایست از فیلتر شرکت نمایشگاه جهت فرایند اجرایی انجام گیرد که متاسفانه سلسه مراتب قانونی واداری در این مقوله از جمله معرفی مکان ؛زمان برگزاری وهماهنگی با کمیته نمایشگاهی رعایت نگردیده و مجری نمایشگاه بدون توجه به ایین نامه ها وبخشنامه ها نسبت به برپایی عنوان یاد شده اقدام نموده است .

فریادجنوب :طی بازدید میدانی  از نمایشگاهی  به عنوان صنایع دستی و هنرهای سنتی و سوغات محلی در مصلی یاسوج  به مدت یازده روز در حال برگزاری میباشد و انواع کالاهایی که سنخیتی با عنوان فوق الذکر ندارند از جمله ( پوشاک ، کیف ، کفش ، بدلیجات ، لوازم آرایشی ، سوغات ، خواربار ، و ….)  در شرایطی که مردم در بدترین شرایط اقتصادی بسر میبرند عرضه میگردد .

احساس می شود که دستگاههای ذی ربط از جمله سازمان صمت استان نظارت کامل بر این نمایشگاه ندارد وسوال این است ،آیا سرپرست این سازمان هنوز اشراف کاملی به  چگونگی برگزاری نمایشگاهها را  ندارد ؟واگر چنین است ،شایسته هست   کارشناسان  خبره آن سازمان ، ارشادات لازم  نسبت به تعهد و وظایف سازمان صمت را در خصوص برپایی این چنین نمایشگاههایی  به مدیران  را یاد آوری نمایند.
طی بازدید انجام گرفته غالب  غرفه ها به کالاهای غیر مرتبط اختصاص داده شده که فقط جیب مردم را نشانه گرفته ونه خبری از فرهنگ ونه خبری از تولیدات دستی در این نمایشگاه بعنوان ویترین محصولات استان وکشور دیده میشود.

جالبتر اینکه چطور اتاق اصناف مرکز استان هم به وضوح علیرغم پیگیریهای صورت گرفته شاهد تخلفات موجود در این نمایشگاه بوده ولی جانب سکوت را پیشه کرده اند.

لذا میطلبد استاندار فرهیخته وعدالت محور  استان ،معاونت محترم امور اقتصادی و سازمان تعزیرات حکومتی به جد به این موضوع مهم ورود کرده وبرای همیشه دست منافع طلبان وسودجویانی که فقط به فکر منافع شخصی خود بود ومنافع عموم رو به خطر انداخته اند به جد برخورد نمایند.
لازم به توضیح است برگزاری هر گونه عنوان نمایشگاهی پس از اخذ مجوز از کارگروه مربوطه و تصویب در تقویم نمایشگاهی میبایست از فیلتر شرکت نمایشگاه جهت فرایند اجرایی انجام گیرد که متاسفانه سلسه مراتب قانونی واداری در این مقوله از جمله معرفی مکان ؛زمان برگزاری وهماهنگی با کمیته نمایشگاهی رعایت نگردیده و مجری نمایشگاه بدون توجه به ایین نامه ها وبخشنامه ها نسبت به برپایی عنوان یاد شده اقدام نموده است .

پایگاه خبری فریادجنوب جهت تنویر افکار عمومی آمادگی دارد جوابیه های سازمان صمت استان ، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان ، اتاق اصناف استان ،شرکت بین المللی نمایشگاه‌های دایمی استان و مجری نمایشگاه را منتشر نماید