فریاد کارگران شرکتی سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج!/حق اعتراض نداریم به دادمان برسید
فریاد کارگران شرکتی سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج!/حق اعتراض نداریم به دادمان برسید
ما چون نیروی شرکتی هستیم و 14 سال در این سازمان مشغول به کار از ترس اینکه اخراجمان کنند حق اعتراض نداریم و هر روز با اهرم اخراج و فشار بر این نیروها ظلم را بر این خانوادهای نیروهای شرکتی دو چندان می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:از یاسوج، بی‌نظمی و بی‌قاعدگی در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران شرکت‌ها و موسسات و برخی ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد زخم کهنه‌ای است که بسیاری از خانوارهای استان را درگیر خود کرده است.

خانواده‌های بی‌نوایی که باید در آتش بی نظمی و بی قاعدگی و سهل انگاری در این استان بسوزند و بسازند و برخی از آنها نان شب خود را هم نداشته باشند.

متاسفانه مسئولان ارشد استانی در چین قضایای یا ورود نکرده و یا ورود بسیار ضعیفی داشته و زندگی سخت این افراد برایشان مهم نیست کارگران و پرسنلی که گاه تا ۱۰ ماه حقوق دریافت نکرده‌اند و معلوم نیست باید چگونه امورات زندگی خود را بگذرانند.

در حالی که این روزها با مشکلات سخت اقتصادی در کشور و ویرانه‌های بجای مانده از دولت قبل تنها یک شعبده باز می‌تواند بدون حقوق زندگی خود را اداره کند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛ پرسنل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج نیز چنین دردی دارند.

تعداد 50 نفر از پرسنل سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج که در پستهای گشت بازرسی تاکسیرانی حوزه بار حوزه اتوبوسرانی و حوزه ترمینال مسافربری شهید قرنی و نیروی اداری سازمان مشغول به کار هستند با ارسال متنی به دفتر خبرگزاری دادخواهی کرده‌اند.

آن‌ها می‌گویند همگی متاهل و صاحب فرزند و مستاجر هستند به مدت 10 ماه حقوق دریافت نکرده‌اند این نیروها تنها راه درآمدشان همین حقوق است و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و حتی به جایی رسیده که عدم پرداخت حقوق ماهیانه باعث از هم پاشیدن بعضی از خانوادهای این کارگران شده است.

آن‌ها می‌گویند برای 20 بار به شهردار و حراست شهرداری مراجعه کرده با وعده های امروز و فردا این کارگران و خانواده‌های آنها را به تمسخر گرفته‌اند و ما چون نیروی شرکتی هستیم و 14 سال در این سازمان مشغول به کار از ترس اینکه اخراجمان کنند حق اعتراض نداریم و هر روز با اهرم اخراج و فشار بر این نیروها ظلم را بر این خانوادهای نیروهای شرکتی دو چندان می‌کنند.

آن‌ها می‌گویند محض رضای خدا و نجات دادن کارگران مصیبت زده سازمان حمل نقل شهرداری یاسوج صاحب رسانه‌ها و قلم که همیشه جلوی بی عدالتی و ظلم ایستاده‌اید و اجرتان با یزدان پاک باشد راه نجاتی برای بن بست ساختگی و تحمیلی این کارگران سازمان حمل و نقل شوید.

دفتر پایگاه خبری فریاد جنوب یاسوج آماده شنیدن پاسخ شهردار وحراست شهرداری و همچنین مسئولان این مجموعه است/فارس