فعالیت گروه‌های جهادی در قالب طرح عملیات شهید سلیمانی در روستا‌های محروم شهرستان دنا
فعالیت گروه‌های جهادی در قالب طرح عملیات شهید سلیمانی در روستا‌های محروم شهرستان دنا

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهشت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا با اشاره به برنامه های گروه های جهادی در دیماه امسال گفت: گروه جهادی امسال با برنامه ریز‌های انجام شده در روستاهای مختلف شهرستان دناشروع به فعالیت می‌کنند. ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا درگفتگو با خبر فریاد جنوب ،ضمن اعلام این خبر گفت: […]

حجت الاسلام والمسلمین محمد بهشت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا با اشاره به برنامه های گروه های جهادی در دیماه امسال گفت: گروه جهادی امسال با برنامه ریز‌های انجام شده در روستاهای مختلف شهرستان دناشروع به فعالیت می‌کنند.
ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا درگفتگو با خبر فریاد جنوب ،ضمن اعلام این خبر گفت: به لطف خدای متعال و با پیگیری های صورت گرفته گروههای جهادی در قالب طرح عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در محروم ترین نقاط شهرستان حضور پیدا می کنند و در زمینه های مختلف پزشکی و فرهنگی و حمایتی خدمت رسانی می کنند.
وی در ادامه گفت: در قالب طرح عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی دنا از مدتها پیش اقدام به شناسایی نیازمندی ها و شبکه نیازمندان روستاها بویژه مناطق محروم کرده و متناسب با جنس نیازمندی ها اقدام به رفع آن ها می کند که دعوت از گروههای جهادی در راستای رفع همین نیازهاست.
حجت الاسلام بهشت با بیان اینکه این گروه های جهادی حضوری موثر در عرصه داشتند، افزود : در بعد خدمت رسانی به بیماران و تیمار آنان گروه های جهادی شامل طلاب و پرستاران و پزشکان توانستند خدمات شایانی را در ایام کرونا ارائه دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دنا ضمن تقدیر و تشکر از فداکاری مدافعان سلامت گفت: اخیرا گروه جهادی شهدای گمنام ودیگر گروه های جهادی متشکل از پزشکان ، پرستاران، معلمان و طلاب جهت خدمت رسانی در روستاهای ا ین شهرستان از جمله روستای کتا ،سر تنگ رواق،خونگاه وتنگ رواق دیگر روستاها حضور یافتند و مشغول خدمت رسانی شدند.