فیبر نوری شُعب  بانک سپه کهگیلویه وبویراحمد تا پایان آبان ماه به سرانجام می رسد|چراامیریان از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تقدیرکرد
فیبر نوری شُعب  بانک سپه کهگیلویه وبویراحمد تا پایان آبان ماه به سرانجام می رسد|چراامیریان از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تقدیرکرد
دکتر امیر شاهرخ امیریان مدیر امور شعب  بانک سپه  استان با مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد دیدار وگفتگو کرد.

دکتر امیر شاهرخ امیریان مدیر امور شعب  بانک سپه  استان با مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کهکیلویه بویراحمد ،دکتر امیر شاهرخ امیریان مدیر امور شعب  بانک سپه  استان با مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه و بویراحمد دیدار وگفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی مدیر امور شعب بانک سپه استان کهکیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از مهندس مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به  جهت انتخاب شایسته سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت:  مهندس خالق پناه از متخصصین و چهره‌های علمی و دانشگاهی شهرستان بویراحمد می‌باشد و چنانچه انتصابات بر مبنای شایستگی و تخصص استوار باشد، می‌بایست ۲۰ سال پیش این مسئولیت به ایشان واگذار می‌شد و خوشبختانه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دست به انتخاب شایسته‌ای از جنس مخابرات ،تخصص و تعهد زد که این اقدام  درخور تقدیر مایه خرسندی دلسوزان توسعه استان است.

امیری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تجهیز شعبه‌های بانک سپه دراستان به فیبر نوری اشاره کرد و گفت: از سرپرست مخابرات منطقه و انتظار همراهی و همکاری داریم بانک سپه به فیبر نوری تجهیز شود  تا در شاخص‌های ارزیابی کشوری در حوزه فناوری  عملکرد مثبت داشته باشیم .

دکتر امیر شاهرخ امیریان به طرح میثاق ویژه بانک سپه اشاره کرده گفت:  بانک سپه خودرا همراه  وهمگام مخابرات استان  می داند وآمادگی داریم بنا به درخواست تلفنی سرپرست مخابرات منطقه  در خصوص ارائه تسهیلات قرض الحسنه و مرابحه  تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان  در قالب طرح میثاق همکاری کنیم.

مهندس خداداد خالق پناه سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه  وبویراحمد در ادامه این نشست ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر امور شعب بانک سپه استان و هیئت همراه از ابراز لطف و محبت مجموعه بانک سپه تقدیر و تشکر نمودند و افزود:  از بانک سپه  به عنوان اولین بانک کشور یاد می شود وقطعا شایستگی اولین ها  را در حوزه زیرساخت ارتباطی و فناوری دارد و مخابرات منطقه جهت تحقق این مهم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سرپرست مخابرات منطقه کهکیلویه بویراحمد به ضرورت تجهیز شعب بانک سپه در استان  به فیبر نوری اشاره کرد و گفت؛  در دومین روز حضورم در این جایگاه خدمتگزاری  پیگیر  تجهیز بانک سپه به فیبر نوری بوده ام و ان شاءالله در بازه ی  زمانی ۲۰ روز آینده شعب بانک سپه به فیبر نوری مجهز شود  و چنانچه  قصوری در  این خصوص صورت گرفته به نیابت از مجموعه مخابرات معذرت خواهی می‌کنم.

مهندس خداداد خالق بنا به پرداخت تسهیلات به کارکنان مخابرات  در قالب زرح میثاق اشاره کرد و گفت از مجموعه مدیریت بانک سپه در استان انتظار داریم کارکنان مخابرات منطقه را در خصوص ارائه و پرداخت تسهیلات در قالب قرض الحسنه و یا دیگر عقود به صورت ویژه ببینند تا در راستای مسئولیت اجتماعی بتوانیم همکاران مخابراتی را در راستای  تسهیلات بانکی حمایت کنیم.