قاتل نزاع منجر به قتل در شهر پاتاوه خود را به پلیش معرفی نمود
قاتل نزاع منجر به قتل در شهر پاتاوه خود را به پلیش معرفی نمود

رئیس پلیس آگاهی استان گفت : با تلاش مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی و متنفذین محلی قاتل نزاع در شهر پاتاوه خود را به پلیس معرفی نمود. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از پایگاه خبری  پلیس، سرهنگ “سعید بالش زر ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: […]


رئیس پلیس آگاهی استان گفت : با تلاش مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی و متنفذین محلی قاتل نزاع در شهر پاتاوه خود را به پلیس معرفی نمود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب و به نقل از پایگاه خبری  پلیس، سرهنگ “سعید بالش زر ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع منجر به قتلی که شب گذشته در شهر پاتاوه اتفاق افتاد تلاش برای دستگیری قاتل و عاملان نزاع، به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان، پاوا و ماموران انتظامی شهرستان دنا قرار گرفت.

بالش زر در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران پاوا و ماموران انتظامی شهرستان دنا یکی از عاملان نزاع را به همراه یک قبضه اسلحه کلاش و ۳۱۹ فشنگ مربوطه در یک عملیات غافلگیرانه در اطراف شهر پاتاوه شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده قاتل شناسایی و با پیگیری مجدانه پلیس، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، متنفذین محلی و اعضای خانواده، قاتل خود را به پلیس معرفی نمود.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود از قتل را اختلافات قبلی بیان نمود، خاطرنشان کرد: با تدابیر فرمانده انتظامی استان، دستگاه قضائی و همکاری ماموران یگان ویژه و یگان امداد و ماموران انتظامی شهرستان دنا، امنیت کامل در شهر پاتاوه برقرار است و پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازند برخورد قاطع و قانونی به عمل خواهد آورد.