قحط الرجال مدیریتی در شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد|یک اصفهانی جایگزین مدیرعامل  می شود
قحط الرجال مدیریتی در شرکت برق کهگیلویه وبویراحمد|یک اصفهانی جایگزین مدیرعامل  می شود
زمزمه های تغییر مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شد و بر اساس خبرهای رسیده رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر کشور هم اکنون در هتل آزادی یاسوج مستقر شده، و قرار هست عبدالرسول روستایی معاون هماهنگی شرکت برق اصفهان جایگزین مدیر قبلی و معارفه شود

زمزمه های تغییر مدیرعامل برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شد و بر اساس خبرهای رسیده رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر کشور هم اکنون در هتل آزادی یاسوج مستقر شده، و قرار هست عبدالرسول روستایی معاون هماهنگی شرکت برق اصفهان جایگزین مدیر قبلی و معارفه شود.
به گزارش فریادجنوب : ، طنز تلخ حکایت ما اینجا است که با وجود نیروهای توانمند استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق شاهد واردات نیروهای غیربومی هستیم تا در این استان محروم تجربه و رزومه ای برای خود دست و پا کنند و در استان های بزرگتر پست و مقام بگیرند.
مدیریت خشک 40 سال پیش در شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد
استان کهگیلویه و بویراحمد محل آزمون و خطا نیست، اینکه چه کسانی و با چه اهدافی پشت پرده اینگونه برنامه ریزی ها هستند، هیچ وقت برای مردم انقلاب دوست این استان مشخص نشد. و اینکه چرا اجازه می دهند افرادی غیربومی که یک سر و گردن پایین تر از نیروهای این استان هستند، پست های مدیریتی را تصاحب کنند، تلخ تر است.
محمد مرادی که حدود 2 سال مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، به گفته برخی از کارکنان این شرکت، همیشه در اتاقش روی همه، حتی کارکنان بسته بوده است، از ساعت 7 صبح تا 6 بعدازظهر در اتاقش بسته بوده و به هیچ جایی هم سر زنی نمی کرده است.
مرادی که گفته می شود یکی از ضعیف ترین مدیران در اصفهان بوده است، وقتی مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد شد، خانه و خانواده اش را به یاسوج منتقل نکرد و مدیری پروازی به حساب می آمد.
با اینکه از اصفهان می آمد و تصور می شد باید مدیری با تجربه و کاردان باشد ولی شیوه مدیریتی خشک 40 سال پیش را نسبت به کارکنان شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد پیاده می کرده است. حتی معاونین به اتاق این مدیرعامل راهی نداشته اند، و باید از طریق سه فرد و با واسطه با مدیرعامل گفت و گو می کرده اند! که این مورد بسیار عجیب است و هیچ مدیر حرفه ای، چنین برخوردی با کارکنان خود ندارد، مگر اینکه اهدافی غیراخلاقی داشته باشد. اگر این فرد در اصفهان مدیریت می کرد باز هم می توانست چنین برخوردی با کارکنان داشته باشد؟
رئیس قوه قضائیه: مشکلات مردم را نمی‌توان با نشستن در اتاق و دریافت گزارشات درک کرد
رئیس قوه قضائیه در روزهای اخیر، در انتقاد از مدیران پشت میز نشین گفته است: ما مسئولان باید با روحیه جهادی، حضور میدانی، تعریف شده و هدفمند در میان مردم، پیوسته دغدغه رفع مشکلات آن ها را داشته باشیم، مشکلات مردم را نمی‌توان با نشستن در اتاق و دریافت گزارشات درک کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دشمن، اخلاق، فرهنگ، آموزه‌های دینی و اسلامی ما را هدف گرفته است و اگر به مقوله فرهنگی توجه نکنیم ممکن است تبعات این امر به مقولات امنیتی نیز سرایت کند، افزود: ما مسئولان باید با روحیه جهادی، حضور میدانی، تعریف شده و هدفمند در میان مردم، پیوسته دغدغه رفع مشکلات آن ها را داشته باشیم.
وی ادامه داد: با نشستن در اتاق و دریافت گزارشات نمی‌توانیم مسائل و مشکلات مردم را به طور کامل درک کنیم.
رییس قوه قضاییه اضافه کرد: مشارکت مردم در امر مهم جهش تولید که شعار و هدف اساسی سال است؛ با حرف زدن محقق نمی‌شود بلکه باید زمینه‌ها و بسترهای مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنیم؛ در این رابطه دولت باید از تصدی گری خود بکاهد و بر حمایتگری و نظارت خود بیفزاید.
چرا مدیران بومی زبده شرکت برق جایگزین نشده اند؟
باز هم یک  اصفهانی جایگزین شد!

چطور عده ای از مدیران بومی ادارات مختلف، روزانه در روستاها خدمت می کنند ولی متأسفانه عده ای به دنبال تغییر آنها هستند، ولی فردی که حتی از اتاق مدیریتی خود بیرون نیامده و فی المثل یک روستای این استان را بازدید نکرده، در حال ارتقا است!
این همه مدیر جهادی و کاردان در حوزه های مختلف برق و الکترونیک و مکانیک در شرکت برق وجود دارد، افرادی که از مردم همین استان هستند و با بافت روستاها و شهرهای استان و مردم استان آشنایی دارند، کنار گذاشته شده و مهجور شده اند، و باز هم یک غیربومی و هم ولایتی مدیرقبلی، و هم ولایتی وزیر نیرو قرار است مدیریت شرکت برق را بدست بگیرد.
انتظار مردم از مسئولان و سیاسیون و نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد این هست که شرکت برق استان را به جایگاه واقعی خود برگردانند./کبنانیوز