قدرانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های صدا و سیما و اداره‌کل اطلاعات
قدرانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های صدا و سیما و اداره‌کل اطلاعات
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های صدا و سیما و اداره‌کل اطلاعات در حوزه مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد.

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج، احد جمالی در نشست تشکل‌های مردم نهاد با گرامیداشت سالروز شهادت فدائیان اسلام که در 26 خرداد 44 به دست رژیم ستمشاهی اعدام شدند اظهار کرد: حدودا یک سال قبل از این مسئله به دلیل حسنعلی منصور رسما قانون کاپیتالاسیون را اعلام و مقدمات ذلت و خواری کشور را فراهم کرد.

وی گفت: امام اعتراض شدید به این قانون داشت که حفظ مصونیت سیاسی مخصوصا برای آمریکایی‌ها ایجاد می‌کردو کسی حق اعتراض نداشت و اجازه محاکمه متهمان خارجی را نداشتیم و این قانون اوج ذلت و خواری برای ایران بود.

جمالی در ادامه به معضل مواد مخدر و اعتیاد اشاره کرد گفت: مواد مخدر و پس لرزه‌های آن از ضرری که به جامعه می‌زند از ضرر به شخص معتاد بیشتر است و صحنه های خطرناکی در جامعه بر جای می‌گذارد که تا ده‌ها سال عواقب آن را خواهیم داشت.

جمالی افزود: سال گذشته تلفات مواد مخدر در کشور 3 هزار نفر بوده که تبعات زیادی در کشور خواهد داشت و خانواده‌ها در جامعه سرخورده و سرافکنده خواهند شد خانواده‌هایی که بسیاری از آن‌ها شرافتمند هستند.

وی سپس به برنامه‌های هفته مواد مخدر اشاره کرد و گفت: هفته مواد مخدر با حساب و کتاب برنامه ریزی شود باید تفکر مستمر و عزم ملی و حرکت جامعی برای مقابله با مواد مخدر در جامعه باشد همه باید کمک کنند و حرکت مردمی باشد و کسانی پیشقدم و پیشقراول هستند باید از طرف مردم حمایت شوند.

این مسؤول گفت: اگر ورزش روزانه فرهنگ‌سازی شود یکی از راه‌های اصلی ترک اعتیاد است زیرا در صورتی که فکر سالم باشد به سوی مواد مخدر نخواهند رفت و واجب است که جامعه در هفته مواد مخدر بیش ازپیش حساس شود.

وی با بیان این که آموزش و مهارت موثر و مفید است خاطرنشان کرد: همچنین خدمات دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر گفته شود چرا که هر ساله شاهد شهدای مبارزه با مواد مخدر در کشور هستیم.

جمالی خاطرنشان کرد: در خصوص مبارزه با مواد مخدر رهبری تاکید شدید دارند و همه مسوولان کشور در جلسات شرکت می کنند و هر جا که نیاز به کمک باشد با قدرت وارد می‌شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های درون استان برای مقابله با مواد مخدر گفت: صدا و سیمای استان به صورت ویژه در بحث مواد مخدر کمک می‌کند اداره کل اطلاعات همراهی تمام و کمال با نیروی انتظامی و سپاه دارند و تلاش‌ها چشمگیر است

  • نویسنده : رضا قهرمانی فر
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس