قدردانی استاندار از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج
قدردانی استاندار از کادر درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار که سیدجواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان حضور داشتند از نزدیک با مشکلات کارکنان و کادر درمان مطلع شد و با آنها گفتگو کرد و به درد دل های آنها گوش داد. سیدعلی احمدزاده با […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار که سیدجواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و یزدانپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان حضور داشتند از نزدیک با مشکلات کارکنان و کادر درمان مطلع شد و با آنها گفتگو کرد و به درد دل های آنها گوش داد.
سیدعلی احمدزاده با بیان اینکه، شما عزیزان پیشگامان حوزه سلامت استان هستید، اظهار داشت: کار شما از خودگذشتگی، فداکاری و جهادگرانه است.
وی تصریح کرد: شما در بدترین شرایط ممکن و سخت کار کردید و جان خود را به خطر انداختید تا سلامت جانی مردم را تامین کنید.
استاندار خاطرنشان کرد: ما به همه شما عزیزان و به تمام زحمات و رنج هایی که متحمل شدید تا سلامتی را به بیماران برگردانید سپاس گفته و ارج می نهم.
استاندار به شهیدان مدافع سلامت درود فرستاد و گفت: در این راه عزیزانی از جان خود گذشتند و شهید شدند که یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم و به مقام شامخ این شهیدان و خانواده های معزز و گرانقدر آنها ادای احترام می کنیم و درود می فرستیم.
احمدزاده در این دیدار تاکید کرد: همه درخواسته ها و مشکلات مطرح شده را پیگیری خواهم کرد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب