قدرشناسی مردم چرام از خدمات نماینده مردم در مجلس/توصیه هاشمی پور به رقیب انتخاباتی‌اش چه بود؟+تصاویر
قدرشناسی مردم چرام از خدمات نماینده مردم در مجلس/توصیه هاشمی پور به رقیب انتخاباتی‌اش چه بود؟+تصاویر

به گزارش فریاد جنوب، مردم چرام به پاس خدمات ارزنده سردار هاشمی پور در چهار سال اخیر چشم امید به حضور دوباره وی در بهارستان دوخته و به آینده روشن امیدوارند. چرامی‌ها که در دور گذشته هم با حمایت قاطع خود حماسه آفریدند این بار نیز به خدمتگزار بی منت دست بیعت داده و اعلام […]

به گزارش فریاد جنوب، مردم چرام به پاس خدمات ارزنده سردار هاشمی پور در چهار سال اخیر چشم امید به حضور دوباره وی در بهارستان دوخته و به آینده روشن امیدوارند.

چرامی‌ها که در دور گذشته هم با حمایت قاطع خود حماسه آفریدند این بار نیز به خدمتگزار بی منت دست بیعت داده و اعلام همبستگی کردند.

نکته حائیز اهمیت در استقبال از سردار هاشمی پور پیوستن هوادارانی است که در گذشته موحد را همراهی می کردند و امروز با نگرش صحیح و واقع بینی نظر و مسیر خود را تغییر دادند.

افزایش حمایت اصلاح طلبان نیز موجی از دلهره در اردوگاه رقیب به راه انداخته و در روزهای آینده شدت خواهد گرفت.

سردار عدل هاشمی پور در جمع مردم چرام، شیخ حسین و شهرک از تلاش بی وقفه برای جان گرفتن پروژه های عمرانی چرام گفت.

هاشمی پور با اشاره به فسفات چرام بیان داشت: سرمایه گذاران زیادی آمدند تا فسفات چرام را راه انداخته و به مردم هدیه کنند ولی هر کدام بعد از از تجهیز کارگاه و ماندن در محل اجرای طرح، فرار را به قرار ترجیح می‌دادند.

وی یادآوری کرد: با رایزنی گسترده و تلاش مکرر عمده مطالعات معدنی در استان، بر تسریع در روند طرح معدن فسفات در شهرستان چرام متمرکز شده است و این پروژه امیدی برای جوانان این دیار و نجات از بیکاری است.

هاشمی پور گفت: دشت های تشنه چرام که سال ها مورد غفلت واقع شده بود با احداث سد آبریز جان دوباره خواهند گرفت و زمینه شکوفایی و رونق کشاورزی را فراهم می کند.

وی از تدوین برنامه مدون برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان گفت و افزود: همه مطالبات به حق مردم چرام به لطف خداوند و اعتماد مردم در آینده نزدیک پیگیر می شود.

سردار هاشمی پور با نهی بداخلاقی های انتخاباتی تصریح کرد: رفتن بدون هماهنگی به خانه های مردم و سوء استفاده از باورهای مذهبی و سنتی آنها نشانه دستپاچگی و نهایتا شکست است.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم افزود: به رقیب خود پیشنهاد دارم زیاد به خود زحمت ندهد چون مردم بصیر هستند و خود قادرند بهترین تصمیم را بگیرند.

وی تأکید کرد: مردم به خوبی آگاهند و به عملکرد رأی می دهند ؛به پروژه هایی که آغاز شده و در ادامه تکمیل خواهند شد.