قدر دانی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همه ارکان جمعیت هلال احمر استان
قدر دانی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همه ارکان جمعیت هلال احمر استان
فلاحی دوست مدیر عامل این جمعیت از برگزاری همایش تجلیل از اعضای جوانان هلال احمر این استان به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان خبر داد .

.

به مناسبت هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد .

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان بیان داشت اعضای جوانان جمعیت هلال احمر جوانه های بیشماری در گلستان جمهوری اسلامی اند که نه تنها آینده و ادامه مسیر انقلاب اسلامی را در دستان خود دارند بلکه بانی رشد ، ترقی و به ثمر رسیدن اهداف عالی حکومت اسلامی و تحقق بند به بند سندی روشنی بخش و چراغ هدایتی به نام بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

هدف از برگزاری این همایش با حضور مسئولین ارشد استانی فرای تجلیل از زحمات بشردوستانه جوانان عضو صرفاً به این دلیل است که اعلام کنیم همه ما در کنار جوانان این مرز وبوم هستیم و همچنان فرهنگ مهربان خواهیم ماند را در عملکرد هایمان به عنوان یک شاخصه پرورش داده و در مسیر مقدس خدمت رسانی در قالب جمعیت هلال احمر به مردم عزیز هم وطن پویا و کوشا باشیم .

در ادامه این جلسه سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سخنران همایش مطالب مهمی را با اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در میان گذاشت . وی گفت: از همه ارکان جمعیت هلال احمر به خصوص شما جوانان خدوم و زحمتکش که در مواقع بحرانی و عادی منشأ خیر و برکت و عامل اجرای طرح های بشردوستانه در سطح جامعه واستان هستید تقدیر و تشکر می کنیم.
شاید سوالی برای جوانان ما پیش بیاید که چرا کشور ما درگیر چنین مسائلی است که در ایام اخیر شاهد آن بودیم و هر چند وقت یکبار گرفتاری‌هایی در جامعه رخ می دهد. ما در نگاه عادی در سال ۵۷ انقلاب کردیم و این انقلاب منجر به سرنگونی نظام شاهنشاهی و استقرار جمهوری اسلامی شد ،ولی در نگاه اصلی و اندیشمندانه به انقلاب ، اتفاقات بسیار شگفت انگیزی صورت گرفت که دلیل و منشاء اصلی حوادث روزهای اخیر است و علت دشمنی آمریکا با ما است ، خوب که دقت کنیم می بینیم که ما سلطه آمریکا را به هم ریخته ایم و این سلطه که در منطقه به سرعت در حال توسعه بود متوقف شده است.
استقلالی که امروز ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی دارد را هیچ کشوری در دنیا ندارد ، حتی آمریکا که با همه ادعاهای خود تحت سیطره صهیونیست جهانی است و حق ندارد بدون اذن لابی صهیونیستی کاری انجام دهد ولی با این ید وبیضااش ولی جمهوری اسلامی استقلال دارد و خودش برای خودش تصمیم می گیرد . آمریکا به هیچ وجه تحمل یک کشور مستقل را ندارد چون ترس دارد این استقلال سرایت کند به کشورهای دیگر خصوصاً در منطقه غرب آسیا.
توسعه علمی که امروز در ایران در جریان است شگفت انگیز است، در روزهای اخیر ما موشک ماهواره‌بر پرتاب کردیم ،موشک زدهواپیما شلیک کردیم و در آینده نزدیک نیز ماهواره هایمان را به فضا خواهیم رساند ما به یک قدرت تبدیل شده‌ایم و سرعت تبدیل شدن به به این قدرت علمی ،نظامی، امنیتی ،سیاسی و حتی اجتماعی و فرهنگی به قدری بوده که موجب هراس و ترس دشمن شده است .
بخش زیادی از کشورهای منطقه غرب آسیا، آفریقا و آمریکا ایران را الگوی قرار داده و در مسیر استقلال خود قدم به قدم در حال حرکت اند و به موازات همین رشد، آمریکا لحظه به لحظه و گام به گام در حال افول است ،آمریکا به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی همانند کشتی پرابهت تایتانیک در حال غرق شدن است بسیاری از جنگهایی که آمریکا مرتکب آن شد برای حفظ نظام دلار بوده و در این راستا بعد از جنگ جهانی تاکنون به ۳۷ کشور تجاوز و حمله کرده است و قریب ۳۰ میلیون نفر انسان را کشته است و به خاک و خون کشیده است در حالی که دم از حقوق بشر هم میزند .
اگر دلار های پخش شده در سطح کشورهای جهان به آمریکا برگردانده شود به سال نمی کشد که آمریکا سرنگون می شود .
خب این آمریکا ایران قوی که در حال تبدیل شدن به یک تمدن نوین است را برنمی‌تابد و به هر بهانه ای کشور ما را درگیر میکند .
گروه های تحت سیطره آمریکا از زن زندگی آزادی دم میزنند ولی بزرگترین ظلم ها را به اعضای زن خودشان می‌کنند و منظورشان از آزادی همان آزادی است که زن در قید خانواده و همسر و پدر و فرزند نباشد و صرفاً در اختیار اهداف پلید و شیطانی آنها باشد در یکی از سال های اخیر پلیس آمریکا ۴ هزار نفر را کشته است در حالی که آنها دستگیر شده بودند یعنی اسیر شده بودند و تحت اختیار پلیس بودند ولی کشته شده اند ، از این چهار هزار نفر ۱۸۰۰ تن از این کشته شدگان زن بودند اما کسی خبر نشد بنا به سیاست رسانه ای غرب و چنین مستکبرینی از حقوق بشر هم دم میزند .
از همه شما جوانهای فعال ،غیور و همیشه در صحنه می‌خواهم در این اتفاقات بیشتر مطالعه کنید، بیشتر دقت کنید، بیشتر فکر کنید، اگر دست به عملی میزنیم اهداف و نتایج این عمل چیست؟ و برای چه چیزی یا چه کسی این کار را انجام می‌دهیم؟ و داخل در چه مسیری شده‌ایم ؟

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در حوادث اخیر بصیرت و فهم و درایت کم نظیری ازخود نشان دادند .دشمن بداند مردم ما ، ملت ما، همین کسانی هستند که در تشییع شهدای لیکک دیدیم در تشییع شهدا در یاسوج و باشت وگچساران دیدیم و بداند جوانهای ما در پی رساندن این انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصوداند و کمترین خدشه ای را دشمن نمی تواند به اراده آنان وارد کند .
در ادامه این همایش با حضور فرمانده سپاه فتح استان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری،مدیرعامل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از روسا،مسئولین امور جوانان شب و اعضای جوانان جمعیت هلال احمر سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد

برگزاری کارگاه های آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب و جلسه پرسش و پاسخ مسائل شرعی،شبهات دینی و نمایش طنز واجرای سرود از دیگر بخش های این همایش بود



  • نویسنده : ندانعمتی