قسمتی از پارک غدیر یاسوج را آب برد/سرویس های بهداشتی و بقیه پارک در حال تخریب+عکس/پیشنهاد پایگاه خبری فریاد جنوب به شهرداری و مدیریت بحران استانداری برای جلوگیری از تخریب بیشتر
قسمتی از پارک غدیر یاسوج را آب برد/سرویس های بهداشتی و بقیه پارک در حال تخریب+عکس/پیشنهاد پایگاه خبری فریاد جنوب به شهرداری و مدیریت بحران استانداری برای جلوگیری از تخریب بیشتر

پایگاه خبری فریاد جنوب:پارک غدیر یاسوج که در حدافاصل پل دوم و سوم بشار و روبروی پارک مهرورزی قرار دارد از دیروز با بالا آمدن و طغیان رودخانه بشار مورد تخریب قرار گرفت و تا امروز حدود ۶متر از عرض این پارک به همراه چند تیر چراغ برق را آب با خود برده است. هم […]

پایگاه خبری فریاد جنوب:پارک غدیر یاسوج که در حدافاصل پل دوم و سوم بشار و روبروی پارک مهرورزی قرار دارد از دیروز با بالا آمدن و طغیان رودخانه بشار مورد تخریب قرار گرفت و تا امروز حدود ۶متر از عرض این پارک به همراه چند تیر چراغ برق را آب با خود برده است.

هم اکنون نیز آب به زیر سرویس های بهداشتی رسیده و احتمال تخریب آن ها نیز هست.ماموران شهرداری  در حال در آوردن پروژکتور های این پارک هستند که آن ها در امان بمانند.

 

این که چطور با یک باران و بالا آمدن سطح آب این پارک خیلی راحت تخریب می شود ناشی از عدم پیش بینی چنین وضعیتی در زمان ساخت این پارک بوده است.

در پارک ساحلی که بالاتر از این پارک و در زمان تصدی محمد بهرامی بر شهرداری یاسوج ساخته شد شاهد آن بودیم که ابتدا دیوار حایلی برای مقابله با چنین تهدیداتی احداث شد و بعد به ساخت پارک پرداختند .ولی متاسفانه در ساخت این پارک دیواری برای مهار سیلاب و جلوگیری از تخریب پارک ایجاد نشد و اکنون این پارک با آن همه هزینه در حال تخریب و فرو رفتن در رودخانه بشار می باشد.

با توجه به این که طی هفته آینده نیز بارش هایی سیل آسا در پیش داریم از این رو پایگاه خبری فریاد جنوب طبق بررسی های میدانی و استفاده از نظرات کارشناسان امر پیشنهادی را برای کوتاه مدت و جلوگیری از تخریب کامل این پارک دارد.

این پایگاه به شهرداری و مدیریت بحران استانداری پیشنهاد می دهد که قسمتی ازمسیر رودخانه که جریان آب رابه سمت پارک هدایت می کند با ماشین الات سنگین ازجمله بولدزوربه سمت دیگر کانال  عوض کنند تابا جاری شدن سیل به صورت مساوی در رودخانه  حتی الامکان آسیب کمتری به این پارک وارد آید.