قطارِ یاسوج!!!!/ فیلی معاون عمرانی استاندار: با این وضعیت توزیع اعتبارات تا 50 سال آینده قطار به یاسوج نمی رسد
قطارِ یاسوج!!!!/ فیلی معاون عمرانی استاندار: با این وضعیت توزیع اعتبارات تا 50 سال آینده قطار به یاسوج نمی رسد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفت : راه آهن اقلید یاسوج به طول ۱۲۷ کیلومتر است که یک قطعه ۲۳ کیلومتری در حال ساخت است . به گزارش فریاد جنوب از یاسوج  عزیز فیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : توان دولت در حد سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان […]

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفت : راه آهن اقلید یاسوج به طول ۱۲۷ کیلومتر است که یک قطعه ۲۳ کیلومتری در حال ساخت است .

به گزارش فریاد جنوب از یاسوج  عزیز فیلی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : توان دولت در حد سالانه ۱۵ تا ۲۰ میلیارد تومان است که با این وضعیت ۵۰ سال طول خواهد کشید .

فیلی ادامه داد : برای ایجاد توازن میان اعتبار تخصیص داده شده و اعتبار کلی طرح مکاتبات خود را به مجلس و هیات دولت منعکس کردیم ، و سعی میکنیم فشار بیاوریم حداقل ۲۰۰ میلیارد سالیانه اعتبار برای این طرح بگیریم .

وی اضافه کرد: پارک بانوان مکان فعلی مناسب نبود بدنبال پیدا کردن جای مناسبی برا ایجاد پارک بانوان هستیم تا یک مکان مناسب و در شان بانوان استان جهت احداث پارک پیدا کنیم .

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:در بحث کبکیان راه سوم که چیتاب را به دهدشت وصل می کند انشالله اجرا خواهد شد و در بحث جاده نقاره خانه به چتیاب نیاز به اصلاح دارد که اکنون در دست اقدام است امیدواریم شاهد توسعه مناطق و روسیتایی باشیم .