لایو اینستاگرامی حاج عبدالرحیم رحیمی کاندیدای میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت/اگر ثبت نام کردیم و نظام جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد و این صلاحیت را داشتم که درصحنه باشم. تا آخر می‌مانم ولو یک رأی بیاورم.
لایو اینستاگرامی حاج عبدالرحیم رحیمی کاندیدای میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت/اگر ثبت نام کردیم و نظام جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد و این صلاحیت را داشتم که درصحنه باشم. تا آخر می‌مانم ولو یک رأی بیاورم.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سه شنبه نهم دی ماه گفت و گوی زنده حاج عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران که اکنون قصد کاندیدا شدن در انتخابات میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت را دارد در ابتدا قرار بر این بود که لایو در صفحه شخصی وی ساعت ۲۱:۳۰ باشد و […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب سه شنبه نهم دی ماه گفت و گوی زنده حاج عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران که اکنون قصد کاندیدا شدن در انتخابات میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت را دارد
در ابتدا قرار بر این بود که لایو در صفحه شخصی وی ساعت ۲۱:۳۰ باشد و از برخی سایت ها و فن پیج های اطلاع رسانی شده بود ولی آقای رحیمی با انتشار استوری اینستاگرام خود از ریپورت شدن صحفه رسمی خود خبر داد و در پیج فردی دیگر گفت و گوی زنده پخش شد.
بخشی از گفت و گوی زنده خود آقای عبدالرحیم رحیمی به شرح زیر است:
ریپورت شدن پیج اینستاگرامی من احتمالا یک بداخلاقی انجام گرفته است.
او گفت متاسفانه در روزهایی که وضعیت کشور و شهرستان های گچساران و باشت از نظر کرونا قرمز بودند برخی رعایت نکردند،خودشان را وارد خانه های مردم می کردند تا جایی که دیدیم بیانیه می دادند حمایت خودشان را تکذیب می کردند که صورت جالبی نبود.
برخی می روند جاهایی می نشینند می گویند رحیمی نیست نمی آید.
برخی می گویند رحیمی ذخیره طلایی است یا در صحنه می ماند یا در زمین کسی بازی می کند، من زمانی در ۳۲ سالگی افتخار این را داشتم ذخیره طلایی حاج بهرام باشم،اما الان گزینه طلایی هستم نه ذخیره طلایی، در زمین کسی بازی نمی کنم بلکه خودم زمین بازی تعریف می کنم.
اگر ثبت نام کردیم و نظام جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد و این صلاحیت را داشتم که درصحنه باشم. تا آخر می‌مانم ولو یک رأی بیاورم.
انشالله با بهتر شدن وضعیت کرونا ما هم خدمت عزیزانی که از ما دعوت کنند می رسیم،شیوه ما در زدن و به بهانه مراسم فاتحه خوانی رفتن نیست بلکه اگر عزیزی صلاح دید و از ما دعوت کرد که از برنامه های ما آگاه شود خدمت می رسیم.
تاجگردون(غلامرضا)عزیز ما است و خودش تشخیص می دهد که برای انتخابات چه تصمیمی بگیرد و از چه کسی حمایت کند.
شعار انتخاباتی من اقتدار در عمل-عدالت در توسعه است.
ما به مدیران قوی نیاز داریم،ما باید نخبگانمان را شناسایی کنیم و وارد میدان کنیم.
برخی با خانواده ها تماس می گیرند که چند فرزند بیکار دارید می گذارمشان سرکار،این چه شیوه است،باید در زمینه اشتغال همه را با یک چشم دید