محمد بهرامی در جمع پرشورمردم سقاوه:کاری به  عزل و نصب‌ها ندارم|حمایت ازطرح هایی که در گرو منافع مردم باشد|هشدار به مدیران کارخانه سیمان مارگون|یک بی اخلاقی در فضای مجازی
محمد بهرامی در جمع پرشورمردم سقاوه:کاری به  عزل و نصب‌ها ندارم|حمایت ازطرح هایی که در گرو منافع مردم باشد|هشدار به مدیران کارخانه سیمان مارگون|یک بی اخلاقی در فضای مجازی
یکی از کسانی که در پروژه‌های آبرسانی در در یکی از سازمان‌های خارج از دستگاه های دولتی سطح ملی مسئولیت دارند گفت که بارها از مسئولین شما درخواست کردیم در بخش تامین آب آشامیدنی به خصوص در مناطق روستایی و محروم با ما همکاری کنند تا ظرف کمتر از یک سال مشکل مردم را حل کنیم ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریادجنوب ؛ محمد بهرامی در جمع مردم سقاوه و بی بی خاتونین گفت: جاهای مختلف که ما مراجعه می‌کنیم به خصوص در حوزه بویراحمد سفلی مردم از نیازهای اولیه زیرساخت‌ها جدول زیرسازی آسفالت به عنوان مشکلات خود صحبت میکنند

 

وی افزود: نیازهایی که باید سال‌ها قبل حل می‌شد ولی متاسفانه مردم با مشکل مواجه هستند در این زمینه‌ها نقاطی ما داریم که حتی جاده دسترسی ساده هم ندارند. و راضی هستند یک لودر یا گریدر تیغه‌ای بکشد و جاده دسترسی خاکی برای آنها ایجاد کند.

 

بهرامی خاطر نشان کرد: منابع بسیار زیادی در کشور هست و اینکه مثلاً همه ما منتظر اعتبارات دولتی در سرفصل‌های مختلف باشیم و بگوییم امسال این مقدار بودجه بیشتر به ما تخصیص ندادند قابل قبول نیست.

 

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: منابع مختلفی و سازمان‌های بسیار ثروتمند و قدرتمندی در این کشور هست که ما می‌توانیم با طرح‌های مختلف و دفاع منطقی از این طرح‌ها مشکلات زیرساختی را در اسرع وقت حل کنیم.

 

محمد بهرامی راه حل مشکلات زیر ساختی را اینگونه تشریح کرد:از طریق امکاناتی که اداره راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد مسکن دارند با تدبیر مدیران می‌توان کمتر از یک سال مشکلات زیرساخت‌ها را میتوان حل کرد.

 

وی گفت: یکی از کسانی که در پروژه‌های آبرسانی در در یکی از سازمان‌های خارج از دستگاه های دولتی سطح ملی مسئولیت دارند گفت که بارها از مسئولین شما درخواست کردیم در بخش تامین آب آشامیدنی به خصوص در مناطق روستایی و محروم با ما همکاری کنند تا ظرف کمتر از یک سال مشکل مردم را حل کنیم ولی متاسفانه گوش شنوایی نیست.

 

بهرامی در جمله ای کنایه امیز به برخی رقبایش گفت: وقت مسئولین ما فقط صرف عزل و نصب‌ها می‌شود اما من کاری به این عزل و نصب‌ها ندارم و هر مدیر شایسته‌ای را از هر جغرافیایی باشد و بتواند در خدمت این مردم باشد حمایت خواهم کرد.

 

آن چیزی که برای ما در اولویت قرار دارد مشکلات و نیازهای مردم است که با تدبیر ان شاءالله حل خواهد شد. پتانسیلی که در همین منطقه وجود دارد مخصوصاً اراضی که می‌گویند به عنوان اراضی ملی مصوب شده متعلق به مردم است.

 

هر طرحی که در راستای منافع مردم باشد و نه افرادی خاص دولت باید حمایت کند.

 

این کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد: ما در همین دشت شهرک صنعتی مصوب و سرمایه‌گذارهای مختلف در سطح کلان کشور داریم ولی جوانان این منطقه اکثراً بیکار هستند.

 

بهرامی خطاب به مدیران یکی از کارخانه های استان گفت: متاسفانه متوجه شدم مدیری که اینجا در کارخانه سیمان باید در راستای کارایی و بهره وری تاثیرگذار باشد دنبال این است موشکافی کند نیروهایی که وجود دارند به چه کسانی وابسته هستند.

 

بهرامی ادامه داد: من به مدیران کارخانه سیمان تذکر می‌دهم که به اصل خود برگردند و شایسته سالاری، کارآمدی راه برای رفع محرومیت این مردم به کار گیرند.

 

بهرامی در خصوص بحث اشتغال گفت: مطمئن باشید اولویت من در بحث اشتغال زایی آنهایی هستند که به شغل نیازمندتر هستند. این قول را می‌دهم و در آینده به آن عمل خواهم کرد.

یکی از دغدغه‌های مختلف این هست که در جاهایی دست ما بند نیست و کسی را نداریم.

 

جوانان ما دارای تحصیلات عالیه هستند ولی کسی به فکر آنها نیست. مطمئن باشید که اشتغال این جوانان اولویت من خواهد بود.

 

وی در رابطه با بعضی از بد اخلاقی‌های فضای مجازی چنین گفت: نکته آخر بد اخلاقی بعضی از دوستان است. شاید بعضی‌ها من را به عنوان یک مدیر اجرایی بشناسند در حالی که شغل اصلی من معلمی است.

 

یک معلم هر وقت می‌خواهد صحبتی کند باید موضوع را جا بندازد و مقدمه‌ای برای صحبتش داشته باشد. بعد به صورت مصداقی مثالی بزند.

 

بعضی ها صحبت‌هایی که ما داشتیم در جمع عده‌ای از مردم تقطیع کرده می‌خواهند از آن سوء استفاده کنند.

 

مثلاً در حوزه توسعه من گفتم که هر کسی باید سر جای خودش باشد و انشالله این مردم هم هر کسی را سر جای خود بنشانند. قطعاً در لایه‌های مختلف شهرستانی استانی و ملی کسانی هستند که سر جای خود نباشند ولی من مصداقی اسم کسی را نیاوردم.

 

بعضی‌ها متاسفانه با این بداخلاقی میخواهند سوء استفاده کنند.