مدارس بخش موگرمون فردا دوشنبه تعطیل هستند/عذرخواهی بخشدار موگرمون در تعلل خدمات/ تردد وسایل نقیله سواری همچنان ممنوع می باشد
مدارس بخش موگرمون فردا دوشنبه تعطیل هستند/عذرخواهی بخشدار موگرمون در تعلل خدمات/ تردد وسایل نقیله سواری همچنان ممنوع می باشد

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده گفت: در پی بارش نزولات آسمانی و بارش های  اخیر و ثبت ۲۴۹ میلی متر بارش باران تا ساعت ۱۸/۳۰  در شهرستان لنده و  بیشترین بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. محسن معماری از فرماندهی انتظامی بخش، رئیس هلال احمر، رئیس اداره راهداری […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب،بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده گفت: در پی بارش نزولات آسمانی و بارش های  اخیر و ثبت ۲۴۹ میلی متر بارش باران تا ساعت ۱۸/۳۰  در شهرستان لنده و  بیشترین بارش در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

محسن معماری از فرماندهی انتظامی بخش، رئیس هلال احمر، رئیس اداره راهداری و حمل نقل و نقل جاده ای شهرستان و اداره برق، سرپرست شهرداری که  در بحث خدمات رسانی کمک کردند قدر دانی کرد.

وی ضمن‌گلایه از مسئولان استانی در خصوص عدم خدمات رسانی به شهرستان لنده گفت: شهرستان اولین به خصوص بخش موگرمون از امکانات امدادی و خدماتی در اوج محرومیت قرار دارد.

وی افزود: در پی بارش های اخیر به بخش موگرمون خساراتی زیادی از جمله سقوط یک دستگاه خودروی  یکی از فرهنگیان به دره فصلی دم تنگ لنده، شکستگی و سقوط تیر برق در روستای مونه و وضعیت مناسب شبکه عمومی برق و آبگرفتی و خسارت به منازل مسکونی و طویله نهگداری دام و تلفات احشام در روستا های وحدت و دشت ناصری و گرداب و گرده کلات و راوک و دیگر روستاهای بخش موگرمون و خسارت به استخرهای پرورش ماهی خسارات زیادی وارد شد.

معماری عنوان کرد: تا پایان بارندگی و عادی شدن اوضاع جوی مدارس روستاهای مونه و شیتاب و کلیه روستاهای حوزه موگرمون تعطیل اعلام میگردد.

وی همچنین از شهروندان درخواست کرد تا پایداری اوضاع جوی از تردد وسایل نقلیه سواری پرهیز نمایند.

بخشدار  موگرمون شهرستان لنده ،در پایان از کندی ارائه خدمات به دلیل قطع مسیرهای ارتباطی وشرایط جوی از مردم فهیم بخش موگرمون عذرخواهی کرد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب