مددجویان بهزیستی کهگیلویه تسهیلات بلاعوض می‌گیرند
مددجویان بهزیستی کهگیلویه تسهیلات بلاعوض می‌گیرند

به گزارش فریاد جنوب،رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت:به مددجویان این نهاد تسهیلات دو تا 10 میلیون تومانی ساخت مسکن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود. جهانگیر افشانده اظهار داشت: به مددجویان زیر پوشش بهزیستی وام کم بهره ساخت مسکن پرداخت می‌شود. رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با بیان اینکه این تسهیلات به مددجویان شهری و روستایی پرداخت […]

به گزارش فریاد جنوب،رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه گفت:به مددجویان این نهاد تسهیلات دو تا 10 میلیون تومانی ساخت مسکن به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

جهانگیر افشانده اظهار داشت: به مددجویان زیر پوشش بهزیستی وام کم بهره ساخت مسکن پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه با بیان اینکه این تسهیلات به مددجویان شهری و روستایی پرداخت می‌شود تصریح کرد: مددجویانی که پروانه ساخت دارند جهت دریافت وام کم بهره به بنیاد مسکن معرفی می‌شوند.

افشانده گفت: به این مددجویان 30 میلیون تومان وام با بهره چهار درصد از سوی بنیاد مسکن پرداخت می‌شود و می‌توانند از تسهیلات دو تا 10میلیون تومان بهزیستی هم به صورت بلا عوض استفاده کنند.

وی، افزود: خدمات بهزیستی به همه کسانی که پشت نوبت حمایت هستند  تعلق می‌گیرند،البته حقوق پرداختی به این افراد مستمری ماهیانه نیست.

افشانده تصریح کرد: یک هزار و 213 خانوار زیر پوشش بهزیستی شهرستان قرار دارند.

این مسؤول گفت: 30 بیمار ضایعه نخاعی،412 زن بی‌سرپرست،154 مددجوی اعصاب و روان،502 معلول جسمی،حرکتی،79 نابینا،98 ناشنوا،383 دانش‌آموز و 287 دانشجو از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.