مدیرخدمات نفت گچساران: رفاه کارکنان و خانواده های آنان اولویت اصلی مجموعه خدمات است
مدیرخدمات نفت گچساران: رفاه کارکنان و خانواده های آنان اولویت اصلی مجموعه خدمات است
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جمع مدیران و روسای مجموعه خدمات نفت گچساران با تقدیر و تشکر از کارکنان نیروهای مجموعه خدمات گفت: بی تردید مجموعه مدیریت خدمات نقش بی بدیلی در صنعت نفت گچساران دارد و اولویت اصلی ما آسایش و رفاه کارکنان و خانواده های آنها است.

به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ابوالحسن غلامی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسه با مدیران و روسای زیر مجموعه خدمات اظهار کرد: بر خود وظیفه می دانم از طرف مدیران شرکت و خانواده های آنها از تمامی واحد‌های خدماتی و رفاهی تقدیر و تشکر نمایم.
وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام مدیریت خدمات، خدمات رفاهی، ترابری و فرودگاه تصریح کرد: افزایش دو برابری پروژه ها نشان از کار و تلاش بی وقفه در راستای خدمات مطلوب در این مجموعه دارد.
وی با بیان اینکه آماده دریافت مشکلات شما هستم و اعتقادم بر این است که باید نقدپزیر باشیم تا بتوانیم موفق شویم، افزود: لازمه تحول و پیشرفت نقدپذیر بودن است و بر همین اساس از ابتدای کار آماده شنیدن تمامی انتقادها برای بهتر شدن هستیم.
مدیرخدمات نفت گچساران به نقش نفت گچساران در کشور اشاره کرد و افزود: اگر نیروهای عملیات در خط مقدم حضور دارند در کنار آنها تا دورترین نقطه نیروهای خدماتی در حال خدمات دهی به نیروهای عملیاتی هستند و این خدمات به گونه ای است که بخشی از مجموعه خدمات در کنار خانواده ها در حال خدمات دهی است.
غلامی بیان کرد: از خدمات به خانواده های کارکنان تا جابجایی نیروها باید به دنبال رضایت مندی خانواده های کارکنان باشیم چرا که رفاه خانواده های کارکنان اولویت اصلی ما خواهد بود و نیرویی که در تاسیسات حضور دارد نباید دغدغه خانواده را داشته باشد.
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به تشریح کار مجموعه مدیریت خدمات پرداخت و گفت: از خدمات دهی به منازل و ساختمان ها تا جابجایی کارکنان توسط ناوگان ترابری و خدمات دهی در کمپ ها تا دورترین نقطه تاسیسات در کنار خدمات فرهنگی و رفاهی و تجهیز فرودگاه تنها بخشی از کار است که نشان از گستردگی کار در مدیریت خدمات است و این در حالی است که مجموعه خدمات در بحران و مسولیت های اجتماعی نیز در کنار مردم منطقه است و این سندی بر تلاش بی وقفه کارکنان خدمات است.
وی در خصوص مشکلات ساختار سازمانی مجموعه مدیریت خدمات گفت: به دنبال تغییر نگاه مدیریتی به خدمات هستیم و امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم.
به گزارش روابط عمومی نفت گچساران پیش از سخنان مدیرخدمات مدیران و روسای بخش های مختلف ضمن گزارش عملکرد هر واحد به چالش های موجود در بخش های مختلف پرداختند.

  • نویسنده : ندانعمتی