به گزارش فریادجنوب به نقل از روابط عمومی نفت گچساران ابوالحسن غلامی مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در جلسه با مدیران و روسای زیر مجموعه خدمات اظهار کرد: بر خود وظیفه می دانم از طرف مدیران شرکت و خانواده های آنها از تمامی واحدهای خدماتی و رفاهی تقدیر و تشکر نمایم.
وی با اشاره به پروژه های در دست اقدام مدیریت خدمات، خدمات رفاهی، ترابری و فرودگاه تصریح کرد: افزایش دو برابری پروژه ها نشان از کار و تلاش بی وقفه در راستای خدمات مطلوب در این مجموعه دارد.
وی با بیان اینکه آماده دریافت مشکلات شما هستم و اعتقادم بر این است که باید نقدپزیر باشیم تا بتوانیم موفق شویم، افزود: لازمه تحول و پیشرفت نقدپذیر بودن است و بر همین اساس از ابتدای کار آماده شنیدن تمامی انتقادها برای بهتر شدن هستیم.
مدیرخدمات نفت گچساران به نقش نفت گچساران در کشور اشاره کرد و افزود: اگر نیروهای عملیات در خط مقدم حضور دارند در کنار آنها تا دورترین نقطه نیروهای خدماتی در حال خدمات دهی به نیروهای عملیاتی هستند و این خدمات به گونه ای است که بخشی از مجموعه خدمات در کنار خانواده ها در حال خدمات دهی است.
غلامی بیان کرد: از خدمات به خانواده های کارکنان تا جابجایی نیروها باید به دنبال رضایت مندی خانواده های کارکنان باشیم چرا که رفاه خانواده های کارکنان اولویت اصلی ما خواهد بود و نیرویی که در تاسیسات حضور دارد نباید دغدغه خانواده را داشته باشد.
مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به تشریح کار مجموعه مدیریت خدمات پرداخت و گفت: از خدمات دهی به منازل و ساختمان ها تا جابجایی کارکنان توسط ناوگان ترابری و خدمات دهی در کمپ ها تا دورترین نقطه تاسیسات در کنار خدمات فرهنگی و رفاهی و تجهیز فرودگاه تنها بخشی از کار است که نشان از گستردگی کار در مدیریت خدمات است و این در حالی است که مجموعه خدمات در بحران و مسولیت های اجتماعی نیز در کنار مردم منطقه است و این سندی بر تلاش بی وقفه کارکنان خدمات است.
وی در خصوص مشکلات ساختار سازمانی مجموعه مدیریت خدمات گفت: به دنبال تغییر نگاه مدیریتی به خدمات هستیم و امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم.
به گزارش روابط عمومی نفت گچساران پیش از سخنان مدیرخدمات مدیران و روسای بخش های مختلف ضمن گزارش عملکرد هر واحد به چالش های موجود در بخش های مختلف پرداختند.
- نویسنده : ندانعمتی
پژمان صادقی
تاریخ : ۲۲ - آذر - ۱۴۰۱
احتراما”ضمن تشکر ویژه از رسانه محترم به پاس پوشش خبری این نشست صمیمی مدیریت محترم خدمات شرکت بهره برداری نفت گاز با زیرمجموعه بعنوان احدی از زیر مجموعه این مدیریت محترم تائید می کنم که از زمان تصدی مهندس غلامی در مدیریت خدمات در واقعراین مجموعه شاهد تغییرات چشمگیری از هر حیث بوده وبا توجه به برداشتی که از توانایی وایده های مهندس غلامی دستگیرمان شده است قطعا”در حوزه مدیریت خدمات اینده ای قابل دفاع خواهیم داشت…
پژمان صادقی
تاریخ : ۲۴ - آذر - ۱۴۰۱
باسلام،
احتراما”ضمن تشکر وخسته نباشید به شرکت کنندگان در این جلسه در راس مدیر محترم خدمات که با بیان دیدگاهها و مشکلات و چالش های پیش رو درواقع بیانگر این حقیقت بودند که واحدهای عملیاتی و خدماتی تنها با در کنار هم بودن و تعامل می توانند انجام وظیفه داشته باشند ولاغیر .لذا بعنوان یک نیروی خدماتی انتظار داریم همکاران عملیاتی بپذیرند تا مادامی خیالشان از جابجایی توسط همکاران ترابری و تامین غذا توسط همکاران خدمات رفاهی و…..نباشد قطعا”درمسیر انجام وظیفه محوله چالشهای فراوانی خواهند داشت وهمچنین بپذیرند همانگونه که خودشان در تامین لوازم و قطعات مورد نیاز امورات روز مره تنگناهای فراوان دارند همکاران خدماتی هم به این مشکلات دست به گریبان هستند. پس چه بهتر که با تعامل و نگاه همکاری به امورات بپردازند که قطعا”اینگونه هم می باشد. .از نگاه فاصله محور بپرهیزیم..درپایان از رسانه محترم جهت اطلاع رسانی تشکر فراوان داریم و از خداوند منان آرزوی پیشرفت و توفیق بیش از پیش تمامی همکاران اعم از خدماتی و عملیاتی مسئلت داریم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشید وما رستگار