مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛اعزام 17 امداد گر به محل سقوط هواپیمای تهران – یاسوج
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد؛اعزام 17 امداد گر به محل سقوط هواپیمای تهران – یاسوج

فریادجنوب: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۷ امدادگر جمعیت هلال احمر به ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای ATR اعزام شدند. به گزارش”فریادجنوب”، امان‌الله جهانیبین ، اظهار داشت: 17 نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های کرمان، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد در قالب 9 تیم از طریق […]

فریادجنوب: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۷ امدادگر جمعیت هلال احمر به ارتفاعات دنا محل سقوط هواپیمای ATR اعزام شدند.

به گزارش”فریادجنوب”، امان‌الله جهانیبین ، اظهار داشت: 17 نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال احمر از استان‌های کرمان، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و کهگیلویه و بویراحمد در قالب 9 تیم از طریق بالگرد به محل سقوط هواپیمای ATR اعزام شدند.

وی با بیان اینکه امدادگران با شب مانی به عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان هواپیمای “تهران-یاسوج” ادامه می‌دهند، عنوان کرد: این تیم‌ها تا زمان مناسب بودن شرایط جوی در ارتفاعات دنا حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در روزهای آینده افراد دیگری به نیروهای امداد و نجات و مردمی برای جست‌وجو در محل سقوط هواپیما اضافه می‌شود.

جهانبین با بیان اینکه تاکنون جسد 21 نفر از جانباختگان تحویل خانواده آنان شده است، تصریح کرد: نمی‌توان زمان مشخصی را برای پایان عملیات در ارتفاعات دنا اعلام کرد زیرا این مسئله بستگی به وضعیت جوی و جست‌وجوی کامل منطقه دارد.

وی بیان کرد: تاکنون بیش از 200 بافت انسانی مجزا از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای ATR پیدا شده که تحویل پزشکی قانونی شده است.