مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد : افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد : افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است   به گزارش خبرنگارپایگاه خبری فریاد جنوب؛ پروانه نیک مرام ظهر سه شنبه در جشن بزرگ کارگری با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان بازوان پرتوان دولت و جامعه هستند، افزود:افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است . وی اظهار کرد: […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است

 

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری فریاد جنوب؛ پروانه نیک مرام ظهر سه شنبه در جشن بزرگ کارگری با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان بازوان پرتوان دولت و جامعه هستند، افزود:افزایش سطح رفاه حوزه کارگری ضروری است .

وی اظهار کرد: بسیاری از کارفرمایان امروز، کارگران دیروزند و نقش حوزه کارگری در اعتلای جامعه محسوس است .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارگران چرخ تولید را به چرخش درآورده و به عنوان سرباز نظام فعالیت می کنند .

نیک مرام خواستار بهبود وضعیت ایمنی محل کار، توسعه ظرفیت های بیمه و افزایش رفاه در بین کارگران شد و تصریح کرد: اهمیت حفظ و صیانت از نیروی انسانی و سالم سازی محیط کار مورد تاکید است

وی از ارائه تسهیلات اشتغال روستایی در استان تا سقف پنج میلیارد تومان خبر داد و عنوان کرد: تحقق اشتغال پایدار از دغدغه های مسئولین و به ویژه استاندار است و باید از ظرفیت هایی مانند تسهیلات اشتغال زایی به نحو مطلوب بهره برد .

وی با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال، بر فعالیت بهتر در راستای جامعه عمل پوشیدن به این مهم تاکید کرد.