مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد: لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمانی
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد: لزوم بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمانی

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، اولین جلسه شورای اداری دامپزشکی استان به ریاست دکتر بهمنش ، مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی برگزار شد. در این جلسه که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکیل گردید ، مدیرکل دامپزشکی استان […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان ، اولین جلسه شورای اداری دامپزشکی استان به ریاست دکتر بهمنش ، مدیرکل و با حضور معاونین و روسای ستادی برگزار شد.

در این جلسه که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تشکیل گردید ، مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تسلیت حادثه ناو کنارک و شهادت جمعی از ارتشیان جمهور ی اسلامی ایران گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا سیاست های سازمانی را تحت شعاع قرار داد و ما را مجبور به استفاده از روش های نوین در ارائه خدمات به جامعه هدف کرده است.

وی استفاده از فضای مجازی را یکی از اولویت های کاری این مجموعه در سال جهش تولید عنوان و بهره گیری از فضای مجازی برای پیشبرد اهداف سازمانی را مهم و راهبردی توصیف کرد.

دکتر بهمنش گفت: با توجه به پیشرفت ارتباطات ، طیف وسیع و متنوع شیوه های ارتباطی و اطلاع رسانی باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا راه های ارتباطی گسترده تری برای تعامل بهتر دامپزشکی با مردم و بهره برداران را فراهم کنیم.

وی از تشکیل کارگروهی تخصصی دراین زمینه متشکل از معاونین ، روابط عمومی ، انفورماتیک ، ارزیابی عملکرد ، بازرسی و … در هفته های آتی بمنظور استفاده از خرد جمعی خبر داد و گفت: باید جلسات شورای اداری و سایر جلسات فنی را بصورت هفتگی و در قالب ویدئو کنفرانس برگزار نمائیم تا ضمن پیشبرد اهداف سازمانی بتوانیم به تحقق اجرای مدیریت سبز بیش از پیش جامع عمل بپوشانیم.

وی به استفاده از ظرفیت صدا و سیما نیز در آگاهی بخشی به جامعه در این برهه از زمان اشاره کرد و گفت: کارشناسان دامپزشکی و روسای ستادی برنامه های خود را در قالب برنامه های رادیو و تلویزیونی بصورت آموزش های ترویجی تدوین و ماهانه حداقل 2 برنامه ترویجی را پیش بینی و اجرا کنند.

وی در بخشی از سخنان خود به موضوع صرفه جویی همه همکاران در مصارف انرژی و اعتبارات در سالجاری پرداخت و گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری و لزوم رعایت مدیریت سبز شایسته است همکاران با هماهنگی معاونین ماموریت های اداری را تاجایی که امکان داشته باشد هدفمند نموده تا خللی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بهره برداران وارد نشود.

دکتر بهمنش در پایان این جلسه مجدداً بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فواصل هوشمند اجتماعی و ارائه خدمات به جامعه هدف تاکید و خواستار ارائه پیشنهاد و طرح های نو حتی در زمان پسا کرونا در محیط کار دامپزشکی توسط همکاران شد.