مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد: زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است
مدیرکل گردشگری کهگیلویه و بویراحمد: زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که زیرساخت‌های گردشگری استان برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است، گفت: با آمادگی لازم به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌رویم. زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، محمود باقری صبح […]

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که زیرساخت‌های گردشگری استان برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است، گفت: با آمادگی لازم به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌رویم.
زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم است

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی ایام عید نوروز و استقبال از مسافران نوروزی، اظهار کرد: استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ظرفیت بالای گردشگری سالانه در ایام نوروز پذیرایی گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به دلیل بارش‌های خوبی که در استان داشتیم و طبیعت منحصر به فرد استان مسافران بیشتری به این استان سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر 10 کمیته دارد که در حوزه‌های مختلف خدماتی برای رفاه حال گردشگران ارائه می‌دهند، افزود: جلسه استانی ستاد خدمات سفرهای نوروزی در استان برگزار شده و جلسات شهرستانی هم در حال برگزاری است.

باقری، معرفی صحیح جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و مذهبی، استفاده صحیح از محیط زیست و معرفی خدمات مکان‌های گردشگری را از برنامه‌های مهم گردشگری استان عنوان کرد.

محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با آمادگی لازم به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌رویم.

وی افزود: جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است طی این ایام در ورودی همه شهرهای این استان ستاد استقبال و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

باقری با بیان اینکه هتل‌ها و مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر استان آماده پذیرایی و اسکان مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بوم گردی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: 25 روستای این استان خانه های خود را به فضاهای بوم گردی تبدیل کردند تا گردشگران و مسافران نوروزی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی استان به مسافران نوروزی اقلام تبلیغاتی از جمله کتابچه و نقشه راهنما تهیه شده است. همچنین نرم‌افزار راهنمای گردشگری در ورودی همه شهرها در ایام نوروز از سوی پایگاه‌های راهنمایی مسافران ارائه می‌شود.

باقری از افزایش زیرساخت‌های گردشگری استان در یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: واحدهای بوم‌گردی در روستاها و شهرها، کمپ‌های اسکان در شهرهای مختلف استان،و زیرساخت‌هایی از جمله اقامتگاه رفاهی-تفریحی دال دنا در سی‌سخت از مهم‌ترین زیرساخت‌هایی است که امسال به ظرفیت‌های گردشگری استان اضافه شده و آماده استقبال از مسافران نوروزی است/فارس