مدیر خوشنام گچسارانی سرپرست امور آب وفاضلاب آن شهرستان شد
مدیر خوشنام گچسارانی سرپرست امور آب وفاضلاب آن شهرستان شد
گفتنی است؛ سید بهنام پاد پیش از این و از سال 1395 تاکنون مدیریت امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان را بر عهده داشت وازمدیران خوشنام مجموعه وزارت نیرو هستند ونقشی بسیار پررنگ در توسعه وعمران وابادانی شهرستان گچسادان در این چندسال اخیر داشته است

طی حکمی از سوی فیض اله پاسره مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدبهنام پاد به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران منصوب شد.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadeonoob.ir

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و سوابق مطلوب و به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان سرپرست امورآب وفاضلاب شهرستان گچساران منصوب می‌شوید.
در ادامه این حکم آمده است: شایسته است با بهره گیری از امکانات، کارکنان متهعد و هماهنگی با واحدهای ستادی شرکت آب و فاضلاب استان اقدامات لازم در خصوص خدمات رسانی به مردم شریف آن شهرستان معمول گردد.
گفتنی است؛ سید بهنام پاد پیش از این و از سال 1395 تاکنون مدیریت امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان را بر عهده داشت وازمدیران خوشنام مجموعه وزارت نیرو هستند ونقشی بسیار پررنگ در توسعه وعمران وابادانی شهرستان گچسادان در این چندسال اخیر داشته است.

پایگاه خبری فریادجنوب این انتصاب شایسته را به برادر عزیزمان جناب آقای مهندس پاد تبریک عرض نموده وان شاءالله در روزهاوماهای آتی اخبار خوبی از این مدیر خستگی ناپذیردر حوزه آب  وفاضلاب شهری وروستایی شهرستان گچساران بشنویم.