مدیر کل سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد؛انتخاب دیشموک به عنوان پایلوت مقابله با آسیب های اجتماعی/ قول هایی که مردم دیشموک دادیم عملی کردیم
مدیر کل سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد؛انتخاب دیشموک به عنوان پایلوت مقابله با آسیب های اجتماعی/ قول هایی که مردم دیشموک دادیم عملی کردیم

  آیت افشارمهر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه ووبوبراحمد درحاشیه افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک درگفتگو باخبرنگاران با اشاره به تجهیز6 پایگاه خدمات اجتماعی دراستان گفت؛ برای پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک تامین اعتبار شد و بزودی تجهیز می شود. پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir افشار مهر با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه […]

 

آیت افشارمهر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه ووبوبراحمد درحاشیه افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک درگفتگو باخبرنگاران با اشاره به تجهیز6 پایگاه خدمات اجتماعی دراستان گفت؛ برای پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک تامین اعتبار شد و بزودی تجهیز می شود.

پایگاه تحلیلی خبری فریادجنوبfaryadejonoob.ir

افشار مهر با ابراز امیدواری از برکات حضور معاون سازمان بهزیستی کشور و نگاه ویژه به دیشموک ، گفت: جناب دکتر فرید از اختصاص اعتبارات ویژه و مناسب جهت اشتغالزایی برای زنان بی سرپرست و رفع مشکلات درحوزه ی بهزیستی برای مددجویان خبر داد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف بهزیستی در مرحله نخست پیشگیری است و آگاه سازی در همه بخش‌های استان طبق برنامه مدون وجود دارد.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه بهزیستی با بسیج سازندگی در اجرای طرح‌های مهارتی و آموزشی خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در اشتغال روستایی نداریم.

افشارمهر با بیان اینکه مسایل فرهنگی یک شبه حل نمی‌شود،تصریح کرد: فقر پدیده اصلی در بروز آسیب‌های اجتماعی است، همه باید در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و بهزیستی را در این زمینه یاری رسانند.

وی به خودکشی و ها و خودسوزی های دیشموک اشاره کرد و افزود: برای این اتفاقات همه ی ما نگران بوده و بصورت جدی پیگیر هستیم.
افشارمهر به اسیب های اجتماعی در مناطق دیگر استان بویژه بویراحمد اشاره و اضافه کرد: اگرچه جان هرانسان برای همه ما ارزش والا دارد و همه مسئول هستیم ولی اتفاقات دیشموک را بزرگ نمایی می کنند که چهره ی خوب و زیبای دیشموک را تخریب کنند چه بسا دیشموک پتانسیل های خوبی درحوزه های مختلف دارد.

مدیرکل بهزیستی متذکرشد: البته سازمان بهزیستی بصورت جدی به مسئله ورود کرد و تا الان 4 مرکزی خدمات رسانی در دیشموک راه اندازی و افتتاح شد که پایگاه خدمات اجتماعی تحت نظر بهزیستی کارهای تاثیرگذار و جدی برای مقابله با اسیب ها در دستور کار دارد.

افشار مهر، پیگیری های بهزیستی استان از جمله دعوت از مسئولان کشوری و تشکیل جلسات را برای کاهش اتفاقات دیشموک عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان کشوری از جمله عضو فراکسیون زنان مجلس و معاون سازمان بهزیستی به منظور بررسی مشکلات دیشموک با پیگیری و دعوت بهزیستی به دیشموک عزیمت کرده و همین خود یعنی جان مردم برای ما اهمیت دارد و کوتاهی نمی کنیم.

افشار مهر از افزایش اعتبارات در حوزه اسیب های اجتماعی و افزایش اعتبارات در حوزه اشتعال خبر داد و گفت: دیشموک به عنوان پایلوت کشوری جهت مقابله با اسیب های اجتماعی انتخاب شد و این هم یعنی پیگیری های جدی سازمان بهزیستی نقش دارد و تاثیر خود را گذاشته است.

مدیرکل بهزیستی حضور معاون بهزیستی کشور ونماینده مجلس تهران را منشاء خیر برکت عنوان و گفت: این مسوولان با هماهنگی بهزیستی تلاش پیگیری سازمان در منطقه حضور پیدا کردند.

افشار مهر اینده خوبی درخصوص طرح های توانمندسازی اموزش اگاهسازی و پیشکیری از اسیب ها ی اجتماعی را برای دیشموک پیش بینی کرد و گفت: اموزش مهارت های زندگی _ اموزش و مشاوره پیش از ازدواج اموزش خانواده را برای کاهش اسیب های اجتماعی در نظر داریم.

افشارمهر با بیان اینکه برای خدمت به مردم و کاهش اسیب های اجتماعی از هیچ تلاش کوششی دریغ نداریم، گفت: افتتاح 4 مرکز در دیشموک طبق قولی که به مردم داده شد و افتتاح گردید.