مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در کهگیلویه تشریح شد
مراسم استقبال و تشییع شهدای گمنام در کهگیلویه تشریح شد
فـــریاد جنوب | فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مراسم استقبال از شهدای گمنام و نیز تشییع یک شهید گمنام در کهگیلویه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید علی‌اصغر پوربهشت در جلسه شورای اداری کهگیلویه در راستای برنامه‌ریزی جهت استقبال از شهدای گمنام، اظهار کرد: این روزها بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند تغییر فضای معنوی شهرمان بوده و این بار نیز شهدا منحی تغییر فضای معنوی شهرستان شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، افزود: فضای معنوی کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه با حضور دو شهید گمنام متبرک شده و به مدت دو روز در شهرستان‌های سردسیری تشییع می‌شوند.

وی با تشریح جزییات مراسم تشییع این شهدا در سایر شهرستان‌ها گفت: این شهدا بعد از اقامه نماز جمعه در شهرستان بهمئی تشییع و عصر همان روز کهگیلویه پذیرای این دو شهید والامقام است.

پوربهشت با بیان اینکه در شهرستان کهگیلویه آیین استقبال از شهدای گمنام از مسیر ورودی جاده بهبهان است، اضافه کرد: بعد از آیین استقبال، در برنامه‌های ایام فاطمیه از وجود این شهدای عزیز بهره خواهیم برد.

وی، تصریح کرد: یادواره شهدای بخش دیشموک روز شنبه با حضور این دو شهید برگزار و عصر همان روز مراسم استقبال از شهدا در چاروسا برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ادامه داد: پس از چاروسا، منطقه دشت آزادی، شهرستان لنده، سوق، سرفاریاب و چرام میزبان این شهدای خوشنام خواهند شد و روز دوشنبه عصر یکی از این شهدا به سمت شهر گچساران انتقال داده می‌شود.

وی با بیان این که مراسم شبی با شهدا در گلزار شهدای دهدشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تشییع شهید گمنام از مقابل سپاه پاسداران دهدشت آغاز و سپس در حوزه علمیه حضرت زینب(س) در مکان ابدی خویش آرام خواهد گرفت.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب