مردم دیار زیلایی؛ مردمی با صفا و دوستدار امنیت هستند/ کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند    
مردم دیار زیلایی؛ مردمی با صفا و دوستدار امنیت هستند/ کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند    

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در مراسم کلنگ زنی پاسگاه انتظامی زیلایی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده […]

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در مراسم کلنگ زنی پاسگاه انتظامی زیلایی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و رحمت نظام اسلامی است که مظلوم و کسی که مورد ظلم واقع شده است از او کمک می گیرد و ناتوان به او پناه می برد و کلانتری ها و پاسگاه ها مظهر کمک به ستمدیده و احیا کننده حق مظلوم هستند.

به گزارش فریاد جنوب  ، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با حضور سردار مهدی انصاری و جمعی از مسئولان ارشد پلیس استان، ریش سفیدان و متنفذین محلی دهستان زیلایی از توابع شهرستان بویراحمد ، کلنگ ساختمان جدید پاسگاه انتظامی زیلایی به زمین زده شد.

سردار مهدی انصاری در این مراسم و در جمع مردم، ریش سفیدان و معتمدان محلی ، طی سخنانی ضمن گرامی داشت یاد شهدا بخصوص شهدای نیروی انتظامی گفتند : خوشحالم که امروز خدمت شما رسیدم و علی رغم چندین بار سرکشی از پاسگاه انتظامی زیلایی ، حقیقتا شاید تاکنون قصور کرده ایم و به جد پیگیر احداث ساختمان جدید و با امکانات بهتر بودم که به لطف الهی مجوز ساخت و تامین اعتبار لازم را تهران دریافت نمودیم .

وی با اشاره به واگذاری زمین مورد نیاز برای احداث پاسگاه انتظامی زیلایی توسط خیر زیلایی بیان داشت : صمیمانه از جانب خودم و مجموعه نیروی انتظامی استان که در راستای تامین امنیت ما را یاری می دهید تشکر می کنم ، انشاءالله که همکاران ما هم بتوانند محبت های شما را جبران نمایند و حقیقتا مردم دیار زیلایی؛ حکایت از این دارد که مردم این دیار مردمی با صفا و دوستدار امنیت هستند .

این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه افزود: احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و نقش خیرین امنیت‌ساز از اهمیت بسیار بالایی برای تحقق این هدف برخوردار است.

وی افزود: امنیت مقدمه پیشرفت است و امنیت مردم برای پلیس خط قرمز است و کسانی که بخواهند امنیت مردم را به خطر اندازند پلیس و دستگاه قضا به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار انصاری؛ پلیس را نیرویی مقتدر و با صلابت ارزیابی و تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد و از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیش از این ، پاسگاه زیلایی در ساختمان قدیمی و مکان نامناسبی بود که با همت خیر این دهستان در واگذاری زمین ، و جذب اعتبارات لازم از مرکز ، پاسگاه جدیدی مجهز به امکانات لازم احداث می شود.

این پاسگاه در زمین اهدایی از سوی خیر زیلایی ، در یک طبقه و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.