اختلاف برسر یک مهر در شورای بلهزار کار مردم را لنگ کرد/لزوم ورود فرماندار ساعی شهرستان بویراحمد به این مهم
اختلاف برسر یک مهر در شورای بلهزار کار مردم را لنگ کرد/لزوم ورود فرماندار ساعی شهرستان بویراحمد به این مهم

فریاد جنوب؛در حالی مردم بلهزار برای اقدامات قانونی در حوزه روستا به مهر ریاست شورا نیاز دارند بخشدار ، مهر ریاست شورا را ضبط کرده است. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب شورای روستای بلهزار با توجه به اینکه چسبیده به شهر یاسوج است و از جمعیت قابل ملاحظه ای برخوردار است حجم مکاتبات اداری […]

فریاد جنوب؛در حالی مردم بلهزار برای اقدامات قانونی در حوزه روستا به مهر ریاست شورا نیاز دارند بخشدار ، مهر ریاست شورا را ضبط کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب شورای روستای بلهزار با توجه به اینکه چسبیده به شهر یاسوج است و از جمعیت قابل ملاحظه ای برخوردار است حجم مکاتبات اداری زیادی نیز باید از طریق شورای روستا و دهیاری صورت گیرد.به همین خاطر وجود شورای فعال در این روستا از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما به نظر میرسد این روزها بخشداری بخش مرکزی این شهرستان چنین مهمی را نادیده گرفته و با ضبط مهر ریاست شورا ,امورات افراد زیادی از اهالی این روستا را مختل کرده است.

فریاد جنوب در ارتباط با این موضوع با یکی از اعضای این شورا مصاحبه ای را انجام داده که به شرح زیر است:

این عضو شورا درباره این اقدام بیان کرد که با وجود انجام جلسات متعدد برای تعیین ریاست از مجموع ۵نفر عضو دو نفر که خود را غیر همسو معرفی کرده اند در هیچ کدام از جلسات شرکت نکرده و با رایزنی های بسیاری در صدد هستند تا ریاست شورا را بدون رای گیری بدست آورند.

در این بین بخشداری مرکزی بویراحمد  مهر ریاست شورا را از رئیس قبلی گرفته اند.

در این میان مردم روستای بله زار برای انجام مکاتبات اداری خود ماه هاست بلاتکلیف مانده اند.
پایگاه خبری فریاد جنوب ،ضمن اعلام آمادگی جهت جوابیه اعضای شورای اسلامی روستای بلهزار وبخشداراز فرماندار محترم ودلسوز شهرستان بویراحمد جناب آقای دکتر کناری استدعا دارد به این مهم ورودوازآسیب های احتمالی که متوجه اهالی روستاهای حوزه ی استحفاظی می باشد ،جلوگیری نماید