مردم هوشیار باشند/لینک ارسالی درفضای مجازی کلاهبرداری است
مردم هوشیار باشند/لینک ارسالی درفضای مجازی کلاهبرداری است
طبق بررسی های به عمل امده توسط این حقیر دامنه nutdu.com در تاریخ ۲۰ اسفند در کشور هند ثبت شده و هنگام اجرا به دامنه borarl.com فوروارد می شود که این دامنه همزمان با دامنه قبلی در همان تاریخ ثبت شده است،با ردیابی ip های سرور دامنه های فوقip 185.193.125.241 در کشور جزیره بووه! فعال هست!

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب؛ سید محمد رضوی کارشناس مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد با بررسی لینک شرکت در نظرسنجی اهدای گوشی تلفن همراه به نتیجه ای درخور تامل رسیده که عینا منتشر می شود

از دیروز در اغلب گروهها لینک nutdu.com/MWJpcmZh مبنی بر شرکت در نظر سنجی اهداء گوشی تلفن همراه به شرکت کنندگان در سطح وسیع در حال انتشار هست.

طبق بررسی های به عمل امده توسط این حقیر دامنه nutdu.com در تاریخ ۲۰ اسفند در کشور هند ثبت شده و هنگام اجرا به دامنه borarl.com فوروارد می شود که این دامنه همزمان با دامنه قبلی در همان تاریخ ثبت شده است.
با ردیابی ip های سرور دامنه های فوقip 185.193.125.241 در کشور جزیره بووه! فعال هست!

جهت فریب تعداد بیش از ۱۸۰ کامنت در سایت فوق جهت تاییده دریافت جوایز گوشی همراه ثبت شده است! با توجه به تاریخ راه اندازی سایت در ۲۰ اسفند و فقط دو روز پیش! اهدا جوایز و تایید دریافت جوایز در کامنتهای انتشار داده شده کاملا جعلی و غیر واقعی هست.

با توجه به اینکه تبلیغات سایت به زبان فارسی هست و فقط از طریق ip های تلفن همراه باز می شود ( اگر از طریق رایانه و ip های اینترنت ثابت با لینک فوق وارد شوید بعد از چند ثانیه به سایت گوگل دات کام فوروارد و لینک نظرسنجی باز نخواهد شد!)

به احتمال زیاد به غیر از دلایل امنیتی و فنی این سایت جهت کلاهبرداری هک و نفوذ ، کسب اطلاعات از تلفن‌های همراه کشور را دارد.

لذا مقتضی هست وزارت ارتباطات با ابلاغ به اپراتورهای همراه و کمیته مصادیق محتوای مجرمانه، نسبت به فیلتر نمودن دامنه های فوق اقدام نمایید.

هموطنان عزیز از انتشار ان در گروههای مجازی و کلیک روی لینک مذکور خودداری فرمایید.

با تشکر
سید محمد رضوی نژاد
کارشناس مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد