مرگ تعدادی از حیوانات حیات وحش براثر عدم ساماندهی کانالهای نا ایمن آب درشهرستان دنا
مرگ تعدادی از حیوانات حیات وحش براثر عدم ساماندهی کانالهای نا ایمن آب درشهرستان دنا

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، امروز صبح  فرماندار شهرستان دنا، به همراه  رئیس اداره منابع آب،رئیس محیط زیست،بهمنی مدیر میراث فرهنگی از محل آب گیر نیروگاه برق سی سخت بازدید کردند. عبدالحمید پناهی در حاشیه این بازدید گفت:در کنار کوهپایه دنا چشم سارهایی وجود دارد که از طریق شرکت آب منطقه‌ای ساماندهی که از […]

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، امروز صبح  فرماندار شهرستان دنا، به همراه  رئیس اداره منابع آب،رئیس محیط زیست،بهمنی مدیر میراث فرهنگی از محل آب گیر نیروگاه برق سی سخت بازدید کردند.

عبدالحمید پناهی در حاشیه این بازدید گفت:در کنار کوهپایه دنا چشم سارهایی وجود دارد که از طریق شرکت آب منطقه‌ای ساماندهی که از طریق کانال هدایت آب به حوضچه آب گیر تولید برق انتقال داده می شود.

فرماندار دنا گفت:با توجه به نزدیکی به مناطق زیست محیطی گهگاهی برای حیات وحش مشکلات بوجود آمده باشد. که همین موارد می طلبد که مسیر کانال هدایت آب ساماندهی گردد.

پناهی با اشاره به جایگاه شرکت بهره برداری امور آب گفت: شش نیروگاه آبی تولید برق در دنا وجود دارد که خوشبختانه با نگاه اولویت دار مدیر و مجموعه واحد‌های شرکت امور آب در این خصوص با اعزام تیم کارشناسی در دستور کار قرار گرفته که انشالله به همین زودی منابع اعتباری پیش بینی خواهد شد.

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب