مزایای ارزشمند بیمه زندگی خاورمیانه | مطمئن‌ترین راه سرمایه گذاری با بیمه زندگی خاورمیانه
مزایای ارزشمند بیمه زندگی خاورمیانه | مطمئن‌ترین راه سرمایه گذاری با بیمه زندگی خاورمیانه
نماینده بیمه خاورمیانه در کهگیلویه، گفت: بیمه زندگی و بازنشستگی تکمیلی خاورمیانه یکی از مهمترین مزایای بیمه خاورمیانه است که همه افراد می‌توانند از مدت ۵ سال تا ۳۰ سال خود را بازنشسته کرد و مادام‌العمر حقوق دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، اهمیت داشتن بیمه برای هر فردی در جهان امروز بسیار واجب و ضروری است.

بیمه خاورمیانه نمایندگی حشمت‌الله محمودی با کد بازاریابی 01078401 چندماهی است که در شهرستان کهگیلویه راه‌اندازی شده است. نمایندگی محمودی جهت سهولت هرچه بیشتر و سرعت بالای صدور بیمه‌ها، بصورت آنلاین و برخط به شهروندان خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهد.

حشمت‌الله محمودی نماینده بیمه خاورمیانه در شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: پوشش‌های بیمه مستمری و بازنشستگی خاورمیانه شامل: پوشش سرمایه فوت به هر علت تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان، پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان، پوشش از بدو تولد تا ۷۴ سالگی، پوشش نقص عضو و از کار افتادگی در اثر حادثه تا سقف سرمایه این پوشش حداکثر تا ۲۰۰ درصد سرمایه فوت، پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۴۰ میلیون از بدو تولد تا سن ۷۵ سالگی، معافیت از پرداخت کل حق بیمه در صورت از کار افتادگی کامل و دائم ۱۸ تا ۶۵ سالگی، پوشش بیماری‌های خاص برای ۱۸ بیماری از بدو تولد تا سن ۶۵ سالگی و پوشش سرطان به صورت جداگانه تا سقف ۴۳۴ میلیون تومان است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین مزایای بیمه زندگی خاورمیانه، بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی است، در این پوشش بیمه‌ای دیگر نیاز نیست مدت ۳۰ سال حق بیمه واریز کنید بلکه می‌توانید از ۵ سال تا ۳۰ سال خودتان را بازنشسته کنید و تا آخر عمر مستمری بگیرید، بیمه مستمری و بازنشستگی تکمیلی مناسب تمامی افراد از بدو تولد تا ۸۰ سالگی است و می‌توانید مادام‌العمر حقوق دریافت کنید.

محمودی با اشاره به بیمه زندگی و پس انداز خاورمیانه، عنوان کرد: در این نوع بیمه نامه، فرد بیمه شده می‌تواند علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای از جنبه سرمایه‌گذاری بیمه نامه خود استفاده کند، این بیمه نامه برای افراد کم سن و یا میان سال پیشنهاد می‌شود تا از جنبه سرمایه گذاری و بیمه ای، بیمه‌نامه شان استفاده نمایند.

وی با اشاره به مزایای بیمه زندگی و پس انداز خاورمیانه عنوان کرد: بیمه زندگی و پس‌انداز خاورمیانه مزایای بسیار خوبی از جمله: امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن، امکان دریافت سود تضمینی بر روی بیمه نامه‌ها، امکان تبدیل اندوخته به انواع مستمری، امکان تعیین ذینفع بیمه نامه به دلخواه بیمه گذار و دریافت ارزش بازخریدی بر اساس اندوخته بیمه نامه را دارد.

حشمت‌الله محمودی با اشاره به صندوق سرمایه‌گذاری با سود ۲۵ درصد بیمه خاورمیانه، عنوان کرد: صندوق درآمدثابت رفاه خاورمیانه یکی از بهترین صندوق های سرمایه گذاری درآمد ثابت با نرخ سود تضمینی است که تحت نظارت بیمه مرکزی است، خصوصا برای افرادی که مایل هستند تا با مبالغی کم، سود بیشتری از سودهای متعارف بانک‌ها دریافت کنند، با این کار فرد سرمایه گذار امکان دستیابی به بازدهی هایی بالاتر از سود بانکی را به دست خواهد آورد، به طور خلاصه این صندوق مجموعه ای از سرمایه گذاری در سپرده های بانکی و اوراق مشارکت است که سود آن به صورت روز شمار محاسبه می‌شود.

وی افزود: نرخ سود موثر سالانه که در حال حاضر ۲۵ درصد تضمینی ( با محاسبه روزشمار) اعلام شده به مانده حساب تعلق می گیرد. سود مشارکت در این صندوق با سود مشارکت سایر سرمایه گذاری های شرکت متفاوت بوده و سالانه اعلام می‌شود.

نماینده بیمه خاورمیانه در شهر دهدشت با اشاره به کیف‌ پول بیمه زندگی خاورمیانه، گفت: کیف پول بیمه خاورمیانه یکی از شرایط سرمایه گذاری در بیمه های زندگی است که بیمه خاورمیانه برای اولین بار این امکان را برای بیمه گذاران خود فراهم کرده که بتوانند از سود آوری این صندوق در سرمایه گذاری های خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در کیف‌پول بیمه زندگی خاورمیانه سود مبالغ واریز شده به اندوخته با نرخ تضمینی (۱۶ در صد برای دوسال اول، ۱۳ درصد برای دو سال دوم و ۱۰ درصد برای مابقی سال ها) محاسبه و به صورت روز شمار واریز می‌شود، همچنین سود مشارکت در منافع نیز پس از برگزاری مجمع سالانه شرکت به اندوخته بیمه‌گذاران واریز می‌‌شود.

نماینده بیمه خاورمیانه در دهدشت با اشاره به پوشش سرمایه فوت عادی، گفت: اگر کسی دارنده بیمه عمر خاورمیانه باشد و در طول مدت زمان داشتن این بیمه؛ بنا به هر دلیلی فوت کند، ذینفعان فرد فوت‌شده می‌توانند از سرمایه اندوخته شده متوفی در طول این مدت زمان بهره مند شوند، پس با خرید بیمه زندگی خاورمیانه به عنوان بیمه عمر علاوه بر استفاده از سایر پوشش‌های دیگر بیمه زندگی خاورمیانه، ذی نفعان شما نیز از سرمایه گذاری مطمئن برای خود پس از فوت شما استفاده نمایند.

وی بیان کرد: بیمه خاورمیانه نمایندگی محمودی با کد بازاریابی 01078401 برای سهولت کار و افزایش اعتماد مردم تمامی پوشش‌های بیمه‌ای را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت آنلاین و برخط انجام می‌دهد، مردم و شهروندان دهدشتی و سایر نقاط کهگیلویه چنانکه در خصوص شرایط و مزایای پوشش‌های مختلف بیمه خاورمیانه سوالی داشته و یا درخواست مشاوره داشته یا قصد انجام ثبت‌نام و درخواست صدور بیمه‌نامه داشته باشند می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز با شماره 09167950885 تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن دریافت کنند.

حشمت‌اله محمودی نماینده بیمه خاورمیانه در کهگیلویه خاطرنشان کرد: هدف من و سایر همکارانم در شرکت بیمه خاورمیانه انجام کار خداپسندانه و خدمت به مردم است و دیگر دوست نداریم کسی را ببینیم که به دلیل نداشتن بیمه حسرت بخورد و تلاش می‌کنیم که با انواع پوشش‌های مختلف بیمه‌ای بیمه خاورمیانه به مردم شهر خود کمک کنیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی