مسئولیت جدید محمدرضا نیک بخت مشخص شد
مسئولیت جدید محمدرضا نیک بخت مشخص شد
طی حکمی از سوی محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمدرضا نیکبخت به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فار ماشیمی منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد مهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمدرضا نیکبخت به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فار ماشیمی منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، محمد مهدی ناصحی مدیر عامل بیمه سلامت کشور در قسمتی از حکم خود خطاب به دکتر محمدرضا نیکبخت چنین آورده است:
جناب آقای دکتر محمدرضا نیکبخت
با سلام و احترام
با عنایت به تعهد دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و به استناد مصوبه شماره ۵۷۰ مورخ ۲۵/ ۱۱/ ۱۴۰۰هیئت مدیره سازمان بیمه سلامت ایران به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فارماشیمی منصوب می گردید .
در این راستا انتظار می‌رود ضمن استفاده از تجارب و ظرفیت‌های تخصصی خود در کشور و بر اساس اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی سلامت و اقتصاد مقاومتی و نیز برنامه توسعه کشور موجبات دستیابی به اهداف کلان آن مجموعه را در چارچوب برنامه مصوب فراهم نمایید.
از درگاه خداوندمنان توفیقات شما را برانجام وظایف محوله مسالت می نمایم

در کارنامه مدیریتی دکتر محمدرضا نیکبخت ریاست دانشگاه‌های کهگیلویه وبویراحمد ،کاشان و کرمانشاه ولرستان به چشم می‌خورد .
وی فارغ التحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه تهران و تخصص phd رشته فارماکولوژی از دانشگاه‌های گلاسکو انگلستان است .
نیکبخت از چهره‌های علمی و فعالان سیاسی و معتدل استان کهگیلویه و بویراحمد است.

پایگاه خبری فریاد جنوب انتصاب شایسته فرهیخته ارزشمند، جناب آقای دکتر محمدرضا نیکبخت را به این مهم تبریک عرض نموده و امید می رود در اهداف غایی موفق و موید باشند