مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان معرفی شد
مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان معرفی شد

طی حکمی از طرف مهندس محرابی مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. سید نعمت الله ریحان نژاد به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد . آقای سید نعمت الله ریحان نژاد دارای ۱۶سال سابقه خدمت است […]

طی حکمی از طرف مهندس محرابی مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
سید نعمت الله ریحان نژاد به عنوان مسئول روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد .
آقای سید نعمت الله ریحان نژاد دارای ۱۶سال سابقه خدمت است که ب ۸ سال مسولیت روابط عمومی آموزش و پرورش و قریب ۳ سال روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه را در کارنامه خود دارد .
ایشان در طول دوران خدمت خویش موفق به کسب مقام و رتبه های برتر کشوری ، استانی و شهرستانی دراین ع،صه گردیده اند که از جمله آنها می توان به کسب روابط عمومی برتر کشوری مقام سوم در سال ۱۳۹۲ و کسب مقامهای اول استانی طی سالهای ۸۹ و ۹۰ و ۹۱ و کسب مقامهای اول شهرستانی در مدت ۸ سال که در طول این مدت مورد تشویق مسولیت شهرستانی ،استانی و کشوری قرار گرفته است.

وی درمدتی که به عنوان روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه مشغول به کار بودند با تلاش و کوشش و پیگیریهای مستمری که در حوزه کار داشتند به عنوان یکی از سه روابط عمومی برتر استانی مورد تشویق قرار گرفت .

از خصوصیات بارز ایشان اخلاق و برخورد حسنه با ارباب رجوع و مردمداری می باشد که در همه احوال به این خصایص افتخار می نمایند.

پایگاه خبری فریاد جنوب ضمن تبریک‌،آرزوی موفقیت های روزافزون برای جناب آقای ریحان نژاد دارد…