مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد :  پاتوق‌های شبانه  مانع توسعه ورشد استان است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد :  پاتوق‌های شبانه  مانع توسعه ورشد استان است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی در استانی پاتوق‌های شبانه برگزار می‌شود آن استان رشد نمی‌کند. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری فریاد جنوب حجت‌الاسلام قاسم مقدم در آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه یاسوج افزود: شهید مطهری اگر پیشرفت کرد، اساتیدی داشت که به او انرژی مثبت می‌دادند . وی اظهارکرد: اگر امروز […]

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقتی در استانی پاتوق‌های شبانه برگزار می‌شود آن استان رشد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری فریاد جنوب حجت‌الاسلام قاسم مقدم در آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه یاسوج افزود: شهید مطهری اگر پیشرفت کرد، اساتیدی داشت که به او انرژی مثبت می‌دادند .

وی اظهارکرد: اگر امروز استان کهگیلویه و بویراحمد شتابی در رشد و توسعه ندارد به دلیل این است که به یکدیگر انرژی مثبت نمی‌دهیم .

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که در استان کمک کار همدیگر نیستیم تصریح کرد: نه تنها بادکنک‌ها را برای یکدیگر پیدا نمی‌کنیم بلکه سعی در ترکاندن بادکنک‌های یکدیگر داریم .

وی با بیان این که وقتی در استانی پاتوق‌های شبانه برگزار می‌شود آن استان رشد نمی‌کند اضافه کرد: نباید بنده مدیریت‌ها باشیم چرا که اینگونه سد راه توسعه استان خواهیم شد