مساجد سنگرهای فرهنگی در برابر تهاجم غرب هستند | استفاده از ظرفیت مساجد در طرح اوقات فراغت ضروری است
مساجد سنگرهای فرهنگی در برابر تهاجم غرب هستند | استفاده از ظرفیت مساجد در طرح اوقات فراغت ضروری است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، گفت: مساجد سنگرهای فرهنگی در برابر تهاجم غرب هستند و هر چه سنگرها مستحکم‌تر باشند راه تهاجم فرهنگی غرب را به راحتی می توان بست.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش چاروسا، اظهار کرد: مساجد سنگرهای فرهنگی در برابر تهاجم غرب هستند و هر چه سنگرها مستحکم‌تر باشند راه تهاجم فرهنگی غرب را به راحتی می توان بست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه با ایجاد برنامه های خلاقانه و جذاب می توان مردم به ویژه نسل جوان را جذب کرد، گفت: در ایام تعطیلات دانش آموزان و‌ دانشجویان با طرح های اوقات فراغت در مساجد و در کنار آن با تولید محتواهای فرهنگی و هنری می توان برای مقابله با تهاجمات فرهنگی خود را آماده کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش چاروسا، اظهار کرد: سیر تحولات فرهنگی در جوامع و در دنیا با سرعت بالایی در حال رخ دادن است، پس ما باید همگام با دنیا پیش برویم و در جهت فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مساجد باید فعال تر شوند.

حجت‌الاسلام حیدرخواه افزود: فضای مجازی امروز می تواند آسیب های جبران ناپذیری به جامعه بزند، همه ما مسئولیم و باید با همه وجود در این زمینه تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و تهاجمات فرهنگی، همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و مهمترین کارشان باید فرهنگ سازی و صیانت از فرهنگ بومی اسلامی دینی و انقلابی ما باشد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب