مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر میتوانند ضمانت تسهیلات را انجام بدهند
مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر میتوانند ضمانت تسهیلات را انجام بدهند

پایگاه خبری فریادجنوب :مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسیدن تعداد مستمری بگیران به 328 نفر، گفت: مجموعه اقداماتی برای تکریم جمعیت تحت پوشش صندوق آغاز شده و در گام اول صادر کردن فیش حقوقی برای مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است.   عیسی […]

پایگاه خبری فریادجنوب :مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسیدن تعداد مستمری بگیران به 328 نفر، گفت: مجموعه اقداماتی برای تکریم جمعیت تحت پوشش صندوق آغاز شده و در گام اول صادر کردن فیش حقوقی برای مستمری بگیران در دستور کار قرار گرفته است.

 

عیسی کریمی ادامه داد: با بانک ها و نهادهای مالی و اعتباری برای به رسمیت شناختن فیش حقوقی مستمری بگیران صندوق در حال مذاکره و رایزنی هستیم.

 

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از نهایی شدن توافق با صندوق کارآفرینی امید خبر داد و گفت: مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی می توانند با فیش حقوقی خود، ضمانت وام گیرندگان از صندوق کارآفرینی امید را برعهده بگیرند.

 

عیسی کریمی اضافه کرد: اقدامات فنی برای عملیات کسر از حقوق و صدور گواهی آن نیز به مراحل پایانی رسیده است. وی در پایان گفت: مجموع این اقدامات به کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی این امکان را می دهد که همانند کارکنان دولت، از مزایای فیش حقوقی معتبر برخوردار شوند.

 

گفتنی است تعداد مستمری بگیران تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در پایان اسفند 96 به 321 نفر رسیده که رشدی معادل 56 درصد را نسبت به پایان سال 1395 نشان می دهد. همچنین تعداد بیمه شدگان صندوق در انتهای سال1396، از 20 هزار نفر فراتر رفته است.