مسمومیت با مشروبات الکلی اینبار در کهگیلویه و بویراحمد…
مسمومیت با مشروبات الکلی اینبار در کهگیلویه و بویراحمد…

از روز گذشته خبر مرگ ۴شهروند هرمزگانی براثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز درحالی رسانه ای شد که بر تعداد قربانیان این حادثه لحه به لحظه افزوده گردید. به گزارش خبرنگار فریادجنوب از استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ درحالیکه تاکنون ۱۶ نفر طی دو روزگذشته براثر مشروبات الکلی جان خود را از دست داده بودند آمار […]

از روز گذشته خبر مرگ ۴شهروند هرمزگانی براثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز درحالی رسانه ای شد که بر تعداد قربانیان این حادثه لحه به لحظه افزوده گردید.
به گزارش خبرنگار فریادجنوب از استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ درحالیکه تاکنون ۱۶ نفر طی دو روزگذشته براثر مشروبات الکلی جان خود را از دست داده بودند آمار افراد تحت درمان نیز به حدود ۱۶۹ نفر رسید.
این آمار درحالی رو به فزونی است که برخلاف روز گذشته که جغرافیای بندرعباس در برگیرنده قربانیان مصرف مشروب الکلی دست ساز بود اما از شب گذشته خبرهایی از استان های خراسان شمالی و البرز نیز مخابره گردید.


بنابر گزارش های دریافتی خبرنگار فریاد جنوب دقایقی پیش پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور از بستری شدن ۲ نفر در کهگیلویه وبویراحمد بعلت مصرف مشروبات الکی در مراکز درمانی خبر داد.
بنابر شنیده های غیر رسمی فریادجنوب از یاسوج ؛ این افراد که بعلت مصرف مشروبات الکلی به بیمارستانی در یاسوج انتقال داده شده اند تحت دیالیز قرار گرفتنه اند گفتنی است روایات هایی از افزایش تحت افرار مسموم بعلت مصرف مشروبات در شبکه های اجتماعی منتشر شده که تاکنون هیچ مقام رسمی آن را تایید یا تکذیب ننموده است.
این خبر درحال تکمیل شدن است….