مشکلات پیست اسکی کاکان برای میزبانی از رقابت های کشوری برطرف شد 
مشکلات پیست اسکی کاکان برای میزبانی از رقابت های کشوری برطرف شد 
رییس هیأت اسکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات و کمبودهای پیست اسکی کاکان برای میزبانی از رقابت های کشوری در هر ۲ بخش مردان و زنان و رده های مختلف سنی برطرف شد

حمید زرافشان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فریاد جنوب اظهار داشت: رفع این مشکلات و کمبودها شامل تعمیر و راه اندازی ماشین برف کوب و دستگاه بالابر، از بین بردن علف های هرز، هموار کردن زمین و محوله، آماده کردن رستوران، سلف سرویس و خوابگاه ها، تأمین امکانات و تجهیزات مدرسه اسکی، بازگشایی جاده دسترسی به پارکینگ، آماده کردن موتورخانه و تبدیل به گاز شهری، لوله کشی گاز ساختمان ها، تهیه و نصب بخاری گازی، ساخت و راه اندازی سرویس های بهداشتی و ذخیره سازی گازوئیل و نفت سفید است.

وی افزود: پیست اسکی کاکان آمادگی کامل برای پذیرایی از اسکی بازان و گردشگران کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور را دارد.

رییس هیأت اسکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیست اسکی کاکان پس از بارش نخستین برف امسال فعالیت خود را آغاز می کند و هیأت اسکی این استان نیز آماده برگزاری رقابت های ملی و استانی است.

زرافشان عنوان کرد: شرایط، زمینه و بستر لازم برای برگزاری و میزبانی رقابت های ملی و استانی در پیست اسکی کاکان فراهم است.

وی ابراز داشت: امید است که امسال پیست اسکی کاکان با توجه به اقدام های ارزنده انجام شده میزبان حضور گسترده اسکی بازان و گردشگرانی از کهگیلویه و بویراحمد و سایر مناطق کشور باشد.

پیست اسکی کاکان در فاصله ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع شده و همه ساله نیز با توجه به بارش های مناسب برف پذیرای اسکی بازان و گردشگرانی از استان های فارس، اصفهان، بوشهر، خوزستان، یزد و دیگر نقاط کشور است.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.