مطالبه ی عضوشورای اسلامی شهر یاسوج از استاندار استان
مطالبه ی عضوشورای اسلامی شهر یاسوج از استاندار استان
آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر یاسوج در ۱۷ سال پیش بوده که از نظر شهرسازی و معماری هر ده سال یکبار باید اتفاق می افتاد متاسفانه ۷ سال از موعد قانونی گذشته است و مردم بسیاری از مناطق شهر یاسوج نظیر نیک پی ها . شرف آباد و مناطق پایین دست شهر یاسوج و نجف آباد و ... نمی توانند خدمات قانونی دریافت نمایند و سر در گم هستند .

فریادجنوب ؛ فرشید احمدی کیش ،عضو شورای شهر یاسوج با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری  مطالبه ای از سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد داشته که عینا منتشر می شود.

به نام خدا

جناب آقای استاندار با توجه به اینکه طرح تفصیلی علاوه بر از بن بست خارج کردن شهر و قابلیت‌های معماری می تواند راهگشایی جهت ارائه خدماتی نظیر پروانه ساختمان ، امتیاز آب و برق و گاز ، جدول و آسفالت و … به محله های شهری باشد و ارائه طرح نیز توسط مشاور و کمیسیون ماده پنج زیر مجموعه حضرتعالی می باشد.

اما آخرین بازنگری طرح تفصیلی شهر یاسوج در ۱۷ سال پیش بوده که از نظر شهرسازی و معماری هر ده سال یکبار باید اتفاق می افتاد متاسفانه ۷ سال از موعد قانونی گذشته است و مردم بسیاری از مناطق شهر یاسوج نظیر نیک پی ها . شرف آباد و مناطق پایین دست شهر یاسوج و نجف آباد و … نمی توانند خدمات قانونی دریافت نمایند و سر در گم هستند .
علیرغم پیگیری های رسانه ای و اداری بعد از هفت سال هنوز این اتفاق نیفتاده است شایسته است جهت همکاری با مردم شریف شهر یاسوج که تقریبا نزدیک به یک سوم جمعیت استان را تشکیل می دهند دستور فرمایید تا طرح مذکور سریع تر بازنگری و در اختیار مردم قرار گیرد

  • نویسنده : سید داود موسوی منش
  • منبع خبر : فریادجنوب