معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش  استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد
معاونت تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش  استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد
فریادجنوب ؛یرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حکمی فرشید کرمی را به سمت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در حکمی فرشید کرمی را به سمت معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب نمود.

فریادجنوب :فرشید کرمی از فرهنگیان خوشنام شهرستان باشت که  پیش از این  مسئولیتی  همچون معاونت توسعه و ورزش اداره کل  ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد را در در کارنامه خود دارد .
بر اساس همین گزارش، پیش از این سرکار خانم سیده فریبا حسینی مسئولیت این مهم را برعهده داشت که در طول دوران خدمت خود منشا خیر و برکت برای معاونت ورزش و سلامت آموزش و پرورش استان بوده و در طول یک سال گذشته نقدهای بسیار جدی به وضعیت انتصابات در استان و بدنه آموزش و پرورش  داشته وبه زعم سیاسیون ونخبگان مهمترین دلیل عزل وی فعالیت رسانه ای و انتشار مقالات  در رسانه های استان بوده است.
پایگاه خبری فریاد جنوب، انتصاب شایسته برادر عزیزمان جناب آقای دکتر فرشیدکرمی را تبریک عرض نموده و برای سرکار خانم دکتر حسینی آرزوی موفقیت در ادامه خدمت دارد‌.

  • منبع خبر : فریادجنوب