معاون سیاسی: روابط عمومی قلب تپنده و آینه تمام نمای هر سازمان/ تدوین برنامه راهبردی اولویت کاری روابط عمومی باشد
معاون سیاسی: روابط عمومی قلب تپنده و آینه تمام نمای هر سازمان/ تدوین برنامه راهبردی اولویت کاری روابط عمومی باشد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه محور بودن تمامی مسئولان روابط عمومی ها به عنوان یک رویکرد اساسی برای توسعه استان در دستور کار قرار گیرد. محمد کاظم نظری درنشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان با تاکید براینکه، روابط عمومی ها حلقه رابط میان مردم و سازمان هستند، افزود: بدون شک عملکرد […]

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه محور بودن تمامی مسئولان روابط عمومی ها به عنوان یک رویکرد اساسی برای توسعه استان در دستور کار قرار گیرد.

محمد کاظم نظری درنشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان با تاکید براینکه، روابط عمومی ها حلقه رابط میان مردم و سازمان هستند، افزود: بدون شک عملکرد هر دستگاهی توسط روابط عمومی ها در جامعه نمایان می شود و مسئولان روابط عمومی خلاق عامل رشد سازمان هستند.

وی با بیان اینکه، روابط عمومی قلب هر ارگان و سازمانی است، بیان کرد: بدون شک اگر نهادی در ارتباط با مردم و انجام وظایف خود موفق نمی شود، بخش اعظمی از آن مربوط به سهل انگاری و کم کاری در حوزه روابط عمومی است.

نظری، یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی موفق را تعامل مطلوب با جامعه رسانه ای دانست و گفت: روابط عمومی توانمند با ایجاد یک بانک اطلاعاتی از پروژه ها و طرح های در دست اجرای، روزانه گزارش کاملی از عملکرد این واحد را در قالب خبر و رسانه ها به مردم انعکاس می دهد.

وی تاکید کرد: مسئولان و کارشناسان روابط عمومی باید پیش از هرچیزی خودشان را باور داشته باشند و با تحرک و برنامه ریزی بیشتر جایگاه خود را در دستگاه تابعه ثابت کنند و به عنوان دست راست مدیر ارشد هر نهادی در پیشبرد اهداف آن ارگان تلاش کنند.

معاون سیاسی بیان کرد: گاهی برخی از خدمات انعکاس داده نمی شود و بالعکس مشکلات نمود بیشتری در رسانه ها پیدا می کنند که در این موقع وظیفه یک روابط عمومی توانمند ساماندهی این مسئله و انتشار خدمات دولت به مردم است و بدون شک آگاهی و اطلاع رسانی به افکار عمومی مهم ترین رسالت مسئولان روابط عمومی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه، براساس قانون اعتبارات خاصی به روابط عمومی اختصاص داده می شود، گفت: انتظارمی رود، روابط عمومی ها در سال جدید با برنامه راهبردی و تلاش بیشتر نسبت به گذشته در جهت پیشبرد اهداف نظام، دستگاه های تابعه خود وتعامل با مردم و رسانه ها گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز در این نشست با بیان اینکه، روابط عمومی ها برنامه محور نیستند، اظهار داشت: روابط عمومی ها باید برنامه محور و دارای اتاق فکر باشند.

سیدمحمد تقوی با اشاره به اینکه، برنامه راهبردی روابط عمومی استانداری در 20 عنوان تدوین شده است، بیان کرد: در سال جاری نسبت به ساماندهی روابط عمومی های استان اقدام می شود.

تقوی با اشاره به ضعف برخی از مسئولان روابط عمومی در انعکاس اخبار دستگاه های خود، بیان کرد: انتظار می رود روابط عمومی ها به عنوان بازوی اجرایی و مشاوران یک دستگاه در انتشار خدمات دولت بیش از پیش تلاش کنند.

وی با انتقاد از عدم به روز بودن سایت ها و پورتال برخی از دستگا های اجرایی، تصریح کرد: شورای روابط عمومی هر سه ماه یکبار عملکرد سایر روابط عمومی های استان را به صورت دقیق رصد و ارزیابی می کند