معاون سیاسی: موسسه سلامت، مجمع خیرین سلامت و بیمارستان خیریه سلامت معطل زمین مانده است
معاون سیاسی: موسسه سلامت، مجمع خیرین سلامت و بیمارستان خیریه سلامت معطل زمین مانده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: احداث سه مرکز مهم  موسسه خیریه سلامت( محکم)، مجمع خیرین سلامت استان و بیمارستان سلامت در یاسوج معطل زمین مانده است. سیدمحمدکاظم نظری در نشست هماهنگی رفع مشکلات این دو مرکز و بیمارستان، نسبت به راهکار لازم و سریع برای تامین زمین مناسب جهت احداٍث آنها […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: احداث سه مرکز مهم  موسسه خیریه سلامت( محکم)، مجمع خیرین سلامت استان و بیمارستان سلامت در یاسوج معطل زمین مانده است.

سیدمحمدکاظم نظری در نشست هماهنگی رفع مشکلات این دو مرکز و بیمارستان، نسبت به راهکار لازم و سریع برای تامین زمین مناسب جهت احداٍث آنها تاکید کرد.

وی اظهار داشت: این فرصت ارزشمند را نباید از دست داد چرا که نباید با احداث موسسه خیریه سرطان نور که 350 پرونده تحت پوشش دارد و در مدت 15 ماه گذشته سه میلیارد ریال اهداء کرده است برای 2 هزارمترمربع زمین معطل بماند.

نظری تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت استان تاکنون 200 میلیارد ریال به مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان های این استان اهداء و کمک کرده است و این مجمع معطل 500 متر زمین برای احداث ساختمان مانده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری ابراز داشت: موسسه خیریه محکم که برای ناهنجاری ها و بیماری های مادرزادی کودکان است به یک هزار متر مربع زمین نیاز دارد و این موسسه همچنان برای تامین آن با مشکل مواجه می باشد.

وی با ابراز تاسف و گلایه از اینکه، چنین موسسات ومراکز خیریه ای که به صورت تقربیا صددرصد رایگان بهترین نوع خدمات و کمک را در بحث سلامت همه اقشار وبه خصوص جامعه محروم استان ارائه می دهد اما با چنین مشکلی مواجه است.

نظری بیان کرد: انتظار است که همه دستگاه های اجرایی بخصوص متولیان امر در تامین زمین این سه مرکز اقدامات سریع و سازنده ای انجام دهند.

وی تاکید کرد: می طلبد که حوزه معاونت امور عمرانی استانداری، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و به خصوص شهرداری، اعضای شورای شهر یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تامین عرصه در این خصوص همکاری لازم را با متولیان داشته باشند.