معاون سیاسی: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود
معاون سیاسی: همه امکانات دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بسیج شود

فریادجنوب /معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)به کار گرفته و بسیج شود و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام هر چه بیشتر در فضای مجازی در راستای کم‌رنگ کردن توطئه‌های دشمنان مطرح شود. سید محمدکاظم […]


فریادجنوب /معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه امکانات و اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)به کار گرفته و بسیج شود و دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام هر چه بیشتر در فضای مجازی در راستای کم‌رنگ کردن توطئه‌های دشمنان مطرح شود.

سید محمدکاظم نظری در نشست ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد با تأکید بر برگزاری باشکوه این دو آیین، افزود: برخی از نهادهای فرهنگی در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی کوتاهی و کم‌کاری می‌کنند و حضور آنها در این مراسمات چشم‌گیر نیست. معاون سیاسی امنیتی استانداری با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران در نشست‌های فرهنگی ، اظهار داشت: شیوه برخورد مدیران با مسائل فرهنگی نگران کننده و تاسف‌آور است. وی با انتقاد از عدم حضور مدیران برخی از دستگاه‌های فرهنگی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بیان کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان هیچ کدام از مدیران استان از جمله مدیران فرهنگی در ماموریت حضور ندارند و دلیلی برای شرکت نکردن آنها در این نشست مهم، نیست. معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: اعتبارات فرهنگی در موارد غیرضروری از جمله همایش‌ها و جشنواره‌ها هزینه شده که بازخورد چندانی ندارد و در مناسبت‌های مهم از جمله ارتحال بنیانگذار انقلاب بهانه کم‌بود اعتبارات توسط مدیران مطرح می‌شود، اعتبارات فرهنگی به صورت سلیقه‌ای توسط مدیران فرهنگی هزینه می‌شود. نظری عنوان کرد: تخصیص اعتبارات فرهنگی به منظور هزینه کردن در مناسبت‌های مهم از جمله سالگرد ارتحال امام(ره) است و نباید در مواردی که خروجی و نتیجه‌ای ندارد هزینه شود. معاون سیاسی و امنیتی استان، به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و اظهار داشت: کشور در شرایط و وضعیت حساسی قرار دارد و باید وحدت بیشتری برای دفاع از نظام، انقلاب، دولت و کشور داشته باشیم، در فضای مجازی شبهاتی علیه نظام و انقلاب پس از خروج آمریکا از برجام مطرح می‌شود و صهیونیست‌ها و منافقان نیز از این مسئله خوشحال هستند، چرا که گمان می‌کنند نظام و انقلاب ضربه می‌خورد.