معاون فرماندار کهگیلویه: نظارت بیشتر از افزایش نرم و بی ضابطه قیمت در بازار جلوگیری می کند.
معاون فرماندار کهگیلویه: نظارت بیشتر از افزایش نرم و بی ضابطه قیمت در بازار جلوگیری می کند.

فریادجنوب ؛معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت:نظارت بیشتر از افزایش بی ضابطه قیمت در بازار جلوگیری می کند.لازم است اداره صنعت و معدن جهت جلوگیری از افزایش نرم قیمت ها نظارت خود بر بازار را بیشتر کند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه  جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست […]

فریادجنوب ؛معاون فرماندار کهگیلویه در جلسه تنظیم بازار این شهرستان گفت:نظارت بیشتر از افزایش بی ضابطه قیمت در بازار جلوگیری می کند.لازم است اداره صنعت و معدن جهت جلوگیری از افزایش نرم قیمت ها نظارت خود بر بازار را بیشتر کند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کهگیلویه  جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان به ریاست اسلام خسروی معاون فرماندار و با حضور اعضا برگزار شد.
اسلام خسروی درر جلسه ستاد تنظیم بازار بر بازرسی و نظارت مستمر بازرسان اتاق اصناف ، اداره صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در راستای جلوگیری از هر گونه گرانفروشی و  اجحاف در حق شهروندان تاکید نمود.
در این جلسه مواردی از قبیل تهیه نرخ سبزی  و تره بار، نرخ سلاخی در کشتارگاه و نظارت برقصابیها در الزام  آنها به نصب لیبل بر روی لاشه های گوشت تصمیم گیری شد.