معرفی معلم خوش ذوق یاسوجی  در مقطع ابتدایی/کلاسهای نیمه خصوصی بهترین راه حل جهت تقویت ورشد تحصیلی
معرفی معلم خوش ذوق یاسوجی  در مقطع ابتدایی/کلاسهای نیمه خصوصی بهترین راه حل جهت تقویت ورشد تحصیلی
فریادجنوب: بی شک سرکار خانم سحر صالح پور سروک   به دلیل ارتباط مستمر با دانش آموزان و والدین آنها از طریق فضای مجازی اعم از پرسش وپاسخ وتهیه کلیپ توسط دانش آموزان بعداز روئیت کلیپ های ارسالی  وارایه پاسخ به سوالات دانش آموزان ووالدین آنها بیشتر جلب توجه می کرد.

با شیوع ویروس کرونا ،شورای عالی سلامت جهت پیشگیری وشیوع  از این بیماری، فضای مجازی ودیجیتال را جهت آموزش تصویب کرد ،فارغ از تهدیدهای خاص آن در امر تعلیم وتربیت ،تعدادی از فرهنگیان از آن فرصتی ساختند تادانش آموزان این دیار کمتر آسیب ببینند.
فریادجنوب  ؛ اغلب فرهنگیان استعداد وخلاقیت خودرا درفضای مجازی جهت استفاده از این تکنولوژی روز دنیا محک زدند ،اما نقش تعدادی از فرهنگیان در این خصوص پر رنگ تر وتاثیر گذارتر بود.
بی شک سرکار خانم سحر صالح پور سروک   به دلیل ارتباط مستمر با دانش آموزان و والدین آنها از طریق فضای مجازی اعم از پرسش وپاسخ وتهیه کلیپ توسط دانش آموزان بعداز روئیت کلیپ های ارسالی  وارایه پاسخ به سوالات دانش آموزان ووالدین آنها بیشتر جلب توجه می کرد.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ بناب مصوبه هیئت دولت آموزش بار دیگر به سمت حضوری رفت تا جبرانی باشد بر آن همه عقب ماندگی آموزشی ،لذا نیاز هست علاوه بر حضور مستمر دانش آموزان در کلاس درس، آموزش و تدریس نیمه خصوصی را در اولویت کار خود قرار دهند تا بتوانند باجهد  بسیار ،سایه سنگین کرونا را بر تعلیم و تربیت بشکنند.

اگر می خواهید فرزند دلبندتان درمقطع ابتدایی خوب یاد بگیرد ،خوب تجزیه و تحلیل کند و در آینده تحصیلی خود ، ممتاز بودن را به عنوان یک هدف غایی انتخاب کند و در روزهای که کرونا باعث شد ،عملاً آموزش معنای خود را از دست دهد ،جهت جبران روزهای سخت کرونایی، تدریس خصوصی با هزینه بسیار کم، فرصت  بسیار خوبی است تاعلاوه بر بازدهی بسیار خوب دانش آموز وقت بیشتری برای حرف زدن، اظهار نظر کردن و پرسیدن داشته باشد.
والدین دانش آموزان یاسوجی می توانند جهت تضمین آینده تحصیلی فرزند دلبندخود به سرکار خانم سحر صالح پور سروک اعتماد وبا پرداخت حداقل هزینه ی کلاس ها ،آینده ای خوب را برای فرزندخود رقم بزنند با شماره تلفن+۹۸۹۱۶۴۸۱۵۵۷ تماس بگیرند